Kenet mä voin murhata?
oon ihan raivona ja voisin murhata raa-asti kiduttaen jonkun. Puran agressiotani siivoukseen.
Kommentit (14)
Vaikutuksen laantumista odotellessa pureskele vaikka tuolin jalkaa.
Jos saisin vaikka tehtyä joulusiivouksen tällä raivolla.
Miksi vihaa ei sallita?
jos annan osoitteen, käytkö listimässä sen? ;D
päätä seinään -se helpottaa. Oikeesti.
Vaaralliset hullut on ihan hulluja.
Siis joku oikeesti pelkää täällä vihaa?
Suurin osa masentuneista voisi lopettaa nappien napsimisen, jos uskaltaisivat antaa itsensä tuntea vihaa. Vihan tunne ei suoraan johda toimintaan.
lain puitteissa et voi murhata ketään.
En mä itekään ajatellut olevani hullu, mutta vihainen kyllä. Ja jos tän vihan patoais, ni vois kyl jo masentua.
En mä ketään oikeesti aio murhata eli älkää menettäkö herkät yöunianne. Oon vaan tosi vihanen!
En mä itekään ajatellut olevani hullu, mutta vihainen kyllä. Ja jos tän vihan patoais, ni vois kyl jo masentua. En mä ketään oikeesti aio murhata eli älkää menettäkö herkät yöunianne. Oon vaan tosi vihanen!
Vai haluatko kertoa?
Ei siinä mitään, joskushan pitää siivotakin, mutta se siivoaminen ei välttämättä auta sinua käsittelemään sitä vihantunnetta.
En pelkää vihaa, mutta pelkään murhaajia.
välinpitämättömyydestä, syyllistämisestä ja vähättelystä, sekä teeskentelystä, että kaikki on hyvin. Tämä on osa pidempää prosessia: sisäistä paranemista. Vaikea selittää niille, joilla ei omaa kokemusta vastaavasta.
Sain siivottua, enkä ole enää vihainen. Helpotti kummasti. Joo, ja kyllä olen keskustellut näistä terapeuttini kanssa sekä niiden, ketkä tänä päivänä peilaavat minulle näitä tunteita. Luonnevikaisen kanssa vaan on turha keskustella. :o(
Varo etten oo sun naapuri!