Kierukka tulossa ulos itsestään???
Mulla on vasta iltapäivällä aika gynelle, mutta asia vaivaa minua koko ajan kun en tiedä mitä voi olla odotettavissa :( Onko kenelläkään kokemuksia siitä, että kierukka (mirena) pyrkii ulos itsekseen??
Mulla on ollut mirena maaliskuusta asti. Kesällä tarkistettiin ultralla että se oli paikoillaan, kun tiputteluvuoto ei vaan loppunut. Jatkui lopulta noin 5kk ajan. Sitten ei ole tullut kunnon kuukautisia, noin kerran kuussa sellainen parin päivän tihku. Valkovuotoa on tullut ihan litroittain jatkuvasti. Nyt vuoto kestänyt 10 päivää eikä näytä laantumisen merkkejä ja olo on huono. Varsinaista kipua ei ole, epämiellyttävää painetta tuntuu ja särky säteilee vasempaan jalkaan. Kokeilin että onko langat tunnettavissa mutta tunsinkin niiden lisäksi koko kohdunsuun ja se oli sormelle auki huih. Mulla on ns taaksepäin kallistunut kohtu enkä koskaan ennen ole kohdunsuuta tuntenut, se on ollut niin piilossa.
Kertokaa jotain kokemuksia, olen ihan tolaltani enkä tiedä mitä odottaa :( Tiedän että pitäisi rauhoittua ja malttaa lääkäriin asti...
eikö muilla ole ollut mirenan kanssa mitään ongelmia kuten pitkittynyttä vuotoa tms?? Olen ihan sekasikiö :(