Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten rauhoittaa masuvauva?

Vierailija
08.12.2009 |

Aina tämä sama juttu: illan tultua masuasukki alkaa aivan järkyttävän jyskytyksen ja mylläyksen. Nyt rv 34+3, joten potkut ja venkoaminen tuntuvat tosi kivuliailta/epämiellyttäviltä. Nukkumaan en pysty tässä mellastuksessa. Lisäksi vauva hikottelee usein ja sekin pitää hereillä... Päivällä vauva kyl liikkuu, mutta myllää ja monottaa paljon vähemmän. Onko kellään hyviä vinkkejä, millä saada masukki rauhoittumaan?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
08.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

... mut ole oikeastu tyytyväinén,että vauva liikkuu!

Vierailija
2/5 |
08.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun vauva liikkuu, tiedät kaiken olevan hyvin. Itse kylläkin huomasin neidin rauhoittuvan sillä, kun pistin kädet hänen "ympärille" ikäänkuin olisin pitänyt hänestä kiinni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
08.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitin siis jotain ei-lääkkeellistä keinoa. Ja kyllä, olen kiitollinen siitä että vauva liikkuu. Kuitenkin jo monet viikot valvoneena, alkaa kaivata sitä pientä, omaa lepohetkeä. Kolme isompaa lasta eivät päivällä juuri anna tilaisuutta päikkäreihin, vaikka masuvauva ehkä antaisikin.

Vierailija
4/5 |
08.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuukauden päästä ollaan jo voiton puolella, tai ainakin kovin lähellä.

Vierailija
5/5 |
09.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis laita vatsaan pieni ja tiheä liike. Mulla toimii yleensä. Vaikka et saa päivällä nukuttua, lepäile kyljelläsi, jolloin vauva saa liikkumatilaa ja saattaa olla illalla rauhallisempi. Itse pelaan ja luen sängyssä isommalle iltapäivisin, niin saan samalla levättyä, vaikka en nukukkaan. Vältä makeaa ainakin iltaisin, liika sokeri saa vauvan vilkkaaksi.