Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minkä ikäisille Tatu ja Patu kirjat on tarkoitettu?

Vierailija
08.12.2009 |

Onko liian lapsellisia 8 vuotiaalle?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
08.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kirjojen huumori uppoaa itseenikin, joten ei taida olla paljoa iästä kiinni ;)

Vierailija
2/10 |
08.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirja oli auton takapenkillä, ja sitä luki 14-vuotiaat jääkiekkoilijat. Nyt olen viemässä kirjan töihini lainaksi 54-vuotiaalle rouvalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
08.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että minäkin jonkintasoisesti viihdyn niiden parissa (36 v.) kun luen 3-vuotiaalle.

Vierailija
4/10 |
08.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

lainataan aina koko sarja kun kirjastosta sattuu löytymään. aina löytyy joku hauska jekku tai oivallus, vaikka olisi lukenut ja ennen kaikkea katsellut sen jo monta kertaa aikaisemminkin.

meil lapset 4, 6 ja 12 kaikki tykkää näistä tatu ja patu kirjoista. jopa mun 20v veli lukee niitä innolla jos meillä sattuu olemaan kirjastosta lainassa hänen kylään tullessaan.. ja uppoaa myös häneen. eihän niitä kovin pieni ymmärräkkään. kun just koululaiset ja vanhemmat.

Vierailija
5/10 |
08.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyhmä tai huumorintajuton, koska en oikein ymmärrä niitä - tai sitä yhtä, mikä meillä on kotona (suomi-opus). Se on jotenkin muka-huumoria, jotenkin liian läpinäkyvää ja ennalta-arvattavaa.

Eikä myöskään nyt 9 v ja 7 v lapseni siitä ole innostunut.

Vierailija
6/10 |
08.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä lapselle luettu kolmevuotiaasta Tatu&Patu-kirjoja, mutta jotta Suomi-kirja aukeaa pitää tuntea Suomea ja mä en ole itsekään jaksanut sitä koskaan kokonaan lukea.

Muista siis tykätään tosi paljon.

tyhmä tai huumorintajuton, koska en oikein ymmärrä niitä - tai sitä yhtä, mikä meillä on kotona (suomi-opus). Se on jotenkin muka-huumoria, jotenkin liian läpinäkyvää ja ennalta-arvattavaa. Eikä myöskään nyt 9 v ja 7 v lapseni siitä ole innostunut.

Vierailija
7/10 |
08.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies rakastaa niitä ihan mielettömästi!!! Ovat parhaillaánkin lapsen (4v) kanssa lukemassa Tatua ja Patua yläkerrassa. Meillä kaikki muut, paitsi helsinki.Se saadaan jouluna vasta! Minäkin tykkään.

Vierailija
8/10 |
08.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luen niitä nyt molemmille, mutta 4v on mielestäni vähän liian pieni niihin (täytti juuri 4) ja 8v taas jo vähän yli sen iän... Mutta menee ne noilla molemmilla! :)

Vierailija
9/10 |
08.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki rakastavat niitä! Itse en tykännyt aluksi, mutta nyt olen fani minäkin. Päiväkotikirja on suosikkini!

Vierailija
10/10 |
09.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja äiti etsii kuvituksista samalla hauskoja yksityiskohtia (esim. joka paikkaan latinan kielisiä lauseita kirjoittava vauva yhdessä kirjassa). Kirjoja on kivempi lukea sadatta kertaa kuin monia muita kekseliään ja hauskan kuvituksensa ansioista.