Miksi hylkäät kaveripyynnön FB:ssa? ev
Kommentit (30)
olen liian kiltti ja hyväksynyt kaikki kun en raaski olla hyväksymättäkään. Tosin ihmettelen kyllä miksi yksikin koulukiusattu haalii juuri niitä kiusaajiaan kavereikseen. Kerjääkö se kiusatuksi (hylätyksi) tulemista vai miksi ihmeessä?
haluan että FB-kaverini ovat edes jollain tavalla tuttuja
Koska haluan pitää työ-minän ja vaapaa-minän erillään. Ex pomo + pari muuta entistä työkaveria on kyllä ystävissä.
sähköpostiin.
Olen hylännyt ne kaikki, koska en ole feisbuukissa enkä aio liittyä feisbuukkiin.
siis kun esim ystävien tai naapurin tytöt ovat laittaneet kaveripyynnön.
en myöskään lähes tuntemattomia ihmisiä, jonka ehkä nimen tiedän. ellen sitten jostain syystä halua tehdä poikkeusta.
syynä oikeastaan, että voin vapaammin kirjoittaa mitä haluan eikä tarvi niin paljon miettiä asian sisältöä kenen silmille se sopii.
1) samassa koulussa olleita, jotka eivät olleet kavereitani
2) työkavereita
3) "kavereita", joita en kutsuisi kotiini
en ota sinne esim. sellaisia vanhoja työkavereita joihin en enää pidä yhteyttä, en lasteni entisiä hoitajia enkä exäni sukua. Luulen että moni on loukkaantunut minulle, mutta aivan aiheetta.
en ole hyväksynyt yhtä pyyntöä tyypiltä, joka oli samalla luokalla kuin minä ala-asteella mutta edes silloin ei oltu ystäviä(hänellä ei ollut kauheasti kavereita vaan oli toooosi hiljainen ja sulkeutunut). Tuntuisi todella omituiselta lukea kyseisen henkilön statuksia kun en todellakaan tunne! Ihmettelen, miksi on pyytänyt minua fb-kaveriksi..
Miksi sitten olet siellä jos et halua sinne myös vanhoja kavereita?