Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Homekoti ja allergiat,onko yhteyttä??

Vierailija
08.12.2009 |

Olen alkanut epäillä kodissamme olevan hometta jossain.

Esikoisemme on aiemmin ollut todella terve,ei mitään allergioita. Nyt 5-6v on tullut ruoka-aineallergia ja "heinänuhaa".

Kuopuksemme syntyi tähän kotiin alkuvuonna ja on alusta asti ollut hyperallerginen.

Minulla on varmaankin kymmenes flunssa tälle vuodelle ja ne nuhat niissä kestävät ja kestävät...

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
08.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homeesta johtuva oireilu on ympärivuotista, helpottaa kun kotoa ollaan pois, eikä tietenkään pahene mistään ruuasta. Homeoireilu johtuu homeesta, se ei altista muille allergioille.

Vierailija
2/5 |
08.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

homealtistus herkistää myös muille allergioille, esim. heinänuhalle ja ruoka-aineallergioille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
08.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi jopa astma puhjeta. Koittakaa olla pari viikkoa kotoa pois ja katsokaa, helpottavatko oireet.

Vierailija
4/5 |
08.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimenomaan ruoka-aineallergioihin ja kaikkiin muihin allergioihin myös on selvä yhteys.

Yleensä allergiat helpottaa kun on päässyt puhtaisiin tiloihin ja vanhat tavarat on tuhottu.

Usein jäljelle jää vain homeallergia ja ehkä kemikaaliherkkyys.

Vierailija
5/5 |
08.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

asuimme reilut 3 vuotta asunnossa jossa epäilen olleen hometta. Mitään ei löytynyt, mutta kamalan tarrkoja tutkimuksiakaan ei kyllä tehty..

MUTTA kun muutimme pois tuosta asunnosta niin lasten astmat alkoivat helpottaa ja jatkuva sairastelu muuttui normaaaliksi

Mulla oli siis jo ennen muuttoa paljon ruoka-aine allergioita, mutta niiden aiheuttamat oireet pahenivat tuossa kyseisessä asunnossa asuessa. Saan nyt pahimmillaan anafylaktsia reaktioita entisten kurkkua kutittaa oireiden sijaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kaksi