Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voisitteko opettaa lapsillenne että bussissa ei syödä.

Vierailija
08.12.2009 |

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
08.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

se jätskinkuva ei tarkoita pelkkää jätskiä ;)

T: Kuski

Salli mun nauraa "kuski"

Öh...miksi linja-auton kuljettaja ei voisi kirjoitella tänne? Ja ihan asiallisen viestin vieläpä.

No tuon: "Salli mun nauraa" kommentin kirjoittaja ei ole vielä ymmärtänyt että meillä täällä Suomessa saa jopa nainen ajaa bussia ja se nainen saattaa mahdollisesti olla myös äiti :D

Vierailija
22/24 |
08.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

moukkamaista syödä tai juoda bussissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
08.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

se jätskinkuva ei tarkoita pelkkää jätskiä ;)

T: Kuski

Salli mun nauraa "kuski"

Öh...miksi linja-auton kuljettaja ei voisi kirjoitella tänne? Ja ihan asiallisen viestin vieläpä.

No tuon: "Salli mun nauraa" kommentin kirjoittaja ei ole vielä ymmärtänyt että meillä täällä Suomessa saa jopa nainen ajaa bussia ja se nainen saattaa mahdollisesti olla myös äiti :D

Kirjoitin viestin, koska en hetkeäkään usko, että kukaan bussin kuljettaja kirjoittaisi tällaisen viestin. Ei ne niin tiukkapipoja ole. Eri asia, jos syödään mäkkärin juttuja tai muuta haisevaa, helposti likaavaa ruokaa.

Itse annan usein lapsille bussissa pientä, siistiä syötävää ja olen itse syönyt "aina" bussissa suklaata, hedelmiä jne. Kyllä täytyy olla aikamoinen äksyilijä ja helposti ärsyyntyvä ihminen, jos haittaa omaa oloa toisten lasten pieni naposteleminen. Please, do get a life;)

Vierailija
24/24 |
08.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ärsyttävät lähinnä nämä alakoululaiset (yleensä pojat), jotka koulupäivän jälkeen tulevat bussiin murustelemaan ja sotkemaan sipsi- ja karkkipussiensa kanssa. Todella ikävää seuraaville matkustajille, kun penkit ovat sipsin murujen ja liiskaantuneiden karkkien peitossa.