Voisitteko opettaa lapsillenne että bussissa ei syödä.
Kommentit (24)
Syön joskus itsekin, jos olen ottanut mukaan jonkun leivän, suklaapatukan tms. välipalaksi.
ok. Mutta jotku Mäkkärin ateriat ja Kebabit kyllä voisi jättää väliin bussissa.
Olin kerran menossa bussiin Kampissa pirtelön kanssa, niin kuski ei päästänyt mua sisään, ettenkuin pirtlö oli juotu.
Mutta jos kaivan jonkun myslipatukan laukusta, niin en kyllä usko, että mua tullaan kieltämään.
Pitkän matkan busessissa on joskus pakko lapsen syödä. meillä ei ole omaa autoa ja joskus joudutaan matkustelemaan pitkiä matkoja vaihtamaan bussista toiseen jne. Siloin on pakko antaa lapsille välillä jotain syötävääkin, jotta jaksavat reissata.
Eli ne kieltokyltit koskee näitä nimenomaisia elintarvikkeita.
http://www.matkahuolto.fi/fi/matkapalvelut/usein_kysyttya/matkustaminen/
se jätskinkuva ei tarkoita pelkkää jätskiä ;)
T: Kuski
Salli mun nauraa "kuski"
Olisit vaan alusta asti opettanut että on normaalia olla saamatta ruokaa joka kitinään. Meillä 2-vuotias, vilkas ja uhmakas poika. Jos olisin antanut johonkin bussikitinään periksi, en tiedä kuinka suossa meillä oltaisiin muutenkin...
En nyt mitään kolmen ruokalajin ateriaa ota siinä bussissa esiin, mutta tasan tarkkaan annan lapselle esim. pienen keksin tai vaikka banaanin tai viinirypäleitä, jos haluaa jotain syödä. Mukavampi kanssamatkustajillekin, kun 1 v ei ala huutamaan tai kitisemään matkalla. Jos matkaa on vain joku 5-10 min, en todella silloin anna mitään, tutin korkeintaan, tai hörpyn vesipullosta.
Bussissa ei tietenkään saa sotkea ruuan kanssa, mutta tuskinpa neljästä viinirypäleestä aiheuttuu huomattavaa haittaa kanssamatkustajille.
se jätskinkuva ei tarkoita pelkkää jätskiä ;)
T: Kuski
Salli mun nauraa "kuski"
Öh...miksi linja-auton kuljettaja ei voisi kirjoitella tänne? Ja ihan asiallisen viestin vieläpä.
mutta joskus on pakko ja silloin rikon kyllä sääntöjä, sen verran törkee olen.
Itse toivon välillä, että joku itkevä taapero sais jotain suuhunsa, niin olisi taatusti hiljaa.
Joskus vaan sääntöjä kannattaa rikkoa.
sen viinirypäleen suuhun tai mitä tahansa mikä ei sotke. En vaan ymmärrä miks 2v lapsia pitää tuoda bussiin syömään mäkkiaterioita.
mun 2-vuotiaalle. Se muuten aina kitisee ja huutaa bussissa, en halua että kanssamatkustajien matka menee piloille mun lapsen huutamisen vuoksi. Aina meillä on mukana esim. riisikakkua, leipää, keksiä tms. että poika jaksaa puolen tunnin bussimatkan keskustaan.