Mitä olette vieneet kerhojen/päiväkotien tädeille kiitoslahjaksi keväällä?
Lapsen kerho loppuu nyt ja pitäisi jotain viedä lahjaksi.
Mitä olette vieneet?
Kommentit (5)
mutta siis annettiin ruukkukukka ja kortti jossa lapsen omaa "piirrosta". lapsi vuoden ikäinen ja ollut hoidossa vasta muutaman kuukauden. Ainakin hoitaja kovasti kehui kukkaa ja oli kovin iloinen, en sitten tiedä oliko oikeasti mieleinen..
Materiaalikustannuksia tuli yhteensä 10-15€.
Se kuulosti minusta kivalta. En ole lto itse, mutta jotenkin tuntuisi hurjalta, jos vaikka kymmenenkin lapsen vanhemmat toisivat jonkun maljakon ja kukan. Muutamassa vuodessa hukkuisi kaikenmaailman kippoihin. :o
Jotain kivaa, minkä voi käyttää nopsaan. Leffaliput, hyvää suklaata, amppelimansikka, lahjakori, jossa vaikka hedelmiä ja juustoja, viinipullo, nautintoja luulen lto:n kaipaavan lomallaan! :)
näyttivät antavan. Nimenomaan just aina yhden kukan - ja kaikki sitten erimittaisia jne. eli kimppua ei saa kyllä aikaiseksi niistä.
Minä olen ruvennut antamaan ystävänpäiväsuklaata ja pienen nimipäivälahjan. En antanut nyt mitään.
sellaiset lasiset kukkamaljakot (matala, pienelle kimpulle) ja siihen sitten yhden feikkikukan, hinta 10 eur kipale.
Toisen laspen tädeille en vie mitään. Omat samassa tarhassa mutta noi tädit ei ole tehneet mitään muistamisen arvoista, vain oman työnsä ja senkin sieltä mistä aita matalin. Esim ei ole kevätjuhlaa tänä vuonna lainkaan....