Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Anoppiraukka :D Oon opettanut poikansa pahoille tavoille.

Vierailija
08.12.2009 |

Anoppi käyttää kaikessa mahdollisessa rasvattomia tuotteita. Itse olen ennemminkin sitä mieltä, että käytetään aitoja rasvoja, mutta kohtuudella.

Ruoanlaitossa käytetään kylmäpuristettua rypsiöljyä ja makua antamaan tarvittaessa nokaretta ihan kunnon rasvaa (80% Keijua, Oivariinia tai ihan voita). Leivän päällä käytetään kyllä tavallista Beceliä.

Maito juodaan kevyenä, ei rasvattomana. Kerma käytetään kermana, kevyttä vain ruoanlaittoon.

Mieheni on hyväkuntoinen ja sopusuhtainen. Niinpä vain näin hänen laittavan joululeivontaan ostettua VOIta leivälle ja puuron sekaan KERMAa.

Itse herkuttelen joskus (en todellakaan päivittäin vaan ehkä kerran vuodessa) aidolla voisilmällä ja kermalla puurossa. :D Anoppi saisi sydärin, jos tämän näkisi. Hän ostaa minullekin (laktoosi-intolerantikko kun olen) aina siellä käydessäni rasvatonta maitoa, vaikka tietää etten voi sietää sitä. Minua taas ärsyttää se, että kaikki ruoka siellä maistuu jotenkin teolliselta ja mauttomalta. Kaikissa ruoissa hirveästi lisäaineita ja makeutusaineita ym. Eikä siellä enää koskaan saa lihaakaan ruokana - ei edes juhannuksena saati kinkkua jouluna.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kahdeksan