Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Muita Urtekramin tuotteiden käyttäjiä? Mistä tykkäätte ja mistä ette? Mitä suosittelette

Vierailija
08.12.2009 |

ja millä muilla valmistajilla olisi hyviä tuotteita?

Itse tykkään deodorantista ja saippuoista, hammastahnan kokeilua vielä emmin kun siinä ei ole fluoria. Mitä muita tuotteita kannattaisi ostaa?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
08.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovatkin ulkomaisia, koska niitä saa lähikaupasta :) Kaikki, mitä olen kokeillut, ovat olleet hyviä. Käytämme myös hammastahnaa, en ymmärrä, mihin sitä fluoria nyt niin tarvittaisiin.

Vierailija
2/4 |
08.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

fluoritonta hammastahnaa! Mä käytän Yotuelia (saa apteekista), joka on myrkyttömämpää, muttei varsinaisesti ole ekotuote.

Mun viimeaikojen suosikki on ollut Urtekramin ruusushampoo ja -hoitoaine, tosi hyvä tuoksu niissä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
08.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta nyt kun valikoima on muidenkin merkkien osalta laajentunut niin kokeilen niitä muitakin esim.sante, Dr.Hauschka, ja weledaahan on saanut "aina"

urtekramin lime deo crystal on jännän hajuinen mutta ihan hyvä.

hammastahnana käytän ihan marketin fluoritahnaa.

Vierailija
4/4 |
08.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytämme myös hammastahnaa, en ymmärrä, mihin sitä fluoria nyt niin tarvittaisiin.

Kyllä sitä fluoria vaan tarvitaan, ja käytetään ihan syystä! Mulla tuli limakalvo-oireita hammastahnasta, ja vaihdoin just tuohon Urtekramin hammastahnaan. Näytin sitä hammaslääkärille, joka melkein kauhistui, että ei missään nimessä kannata käyttää fluoritonta. No, mulle tuleekin helposti reikiä ja syön myös muita fluorivalmisteita.