Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Etäisä käyttää tästä lähtien vauvaa neuvolassa koska meillä on yhteishuolto.

Vierailija
08.12.2009 |

Hänen työaikansa ei ole sen arvokkaampaa kuin minunkaan äitiysloma-aikani. Koska meillä on yhteishuolto myös vanhemmasta lapsesta, menee isä omalla työajallaan jouluviikolla tekemään päiväkotiin lapsen varhaiskasvatussuunnitelmaa.

Jos haluaa yhteishuoltoa, niin vastuu jaetaan myös 50/50 riippumatta siitä olenko minä kotona ja hän töissä tai ei.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
08.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin miehelläsi on paremmat tsänssit saada lapset itselleen.

Varmasti ihan hyvä isä, vaikka puoli tuntia paskalla istuukin... ;)

Vierailija
22/30 |
08.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillekin tuhti annos viagaraa, niin kangistuu kulli ja selkäranka samalla. ei oli sitten niin lapamato koko ukko.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
08.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jo nyt mutta se ei ota, koska vauvalle ei saa hoitopaikkaa ennen toukokuuta. Koko ajan olen myynyt tavaraa kirpparilla että saan vain tarpeelliset mahtumaan sinne omaan kivaan yksiööni. Ja elareita ukko saa odottaa siihen asti kun lapset ovat täysi-ikäisiä.

Vierailija
24/30 |
08.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

näistä sun provoaloituksista. Että ihan isä vie lapsensa neuvolaan, kuinka pliisua. Pystyt kyllä parempaan kun nyt vähän tsemmppaat!

Vierailija
25/30 |
08.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikeasti tapahtuu, ettei sitä voida käyttää mua vastaan mahdollisissa oikeusjutuissa. Alibikin kalpenee jos totuuden tietäisitte.

Vierailija
26/30 |
08.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

..pitänyt olla mahdollisesti raskaana? Kerro taas siitä että et välitä paskaakaan ootko vai etkö.:D

Vierailija
27/30 |
08.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

teurassika. mutta ei siis tarvinnut aborttiin aikaa varata ja siihen aikaa tuhlata. Ja alkoa olen ottanut surutta vaikka menkat tulikin 5pv myöhässä. Mutta sekin on ukon syytä, se aiheuttaa mulle stressiä ja sekoittaa menkat. Ehkäisyä en hanki, mutta seksiä kyllä harrastan, mutta en ex-poikaystäväni kanssa ainakaan.

Heti uutta matoa koukkuun kun perse lakkaa vuotamasta.

Vierailija
28/30 |
08.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

-29-

Vierailija
29/30 |
08.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

älä vaan mene lääkäriin.

Vierailija
30/30 |
08.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja yks mun kaverin mies tulis tänne päiväkahville vaikka heti jos sille tekstarin nakkaisin mutta mä en tykkää viiksekkäistä miehistä. viikset kutittaa ikävästi pillussa.