Etäisä käyttää tästä lähtien vauvaa neuvolassa koska meillä on yhteishuolto.
Hänen työaikansa ei ole sen arvokkaampaa kuin minunkaan äitiysloma-aikani. Koska meillä on yhteishuolto myös vanhemmasta lapsesta, menee isä omalla työajallaan jouluviikolla tekemään päiväkotiin lapsen varhaiskasvatussuunnitelmaa.
Jos haluaa yhteishuoltoa, niin vastuu jaetaan myös 50/50 riippumatta siitä olenko minä kotona ja hän töissä tai ei.
Kommentit (30)
sillekin tuhti annos viagaraa, niin kangistuu kulli ja selkäranka samalla. ei oli sitten niin lapamato koko ukko.
jo nyt mutta se ei ota, koska vauvalle ei saa hoitopaikkaa ennen toukokuuta. Koko ajan olen myynyt tavaraa kirpparilla että saan vain tarpeelliset mahtumaan sinne omaan kivaan yksiööni. Ja elareita ukko saa odottaa siihen asti kun lapset ovat täysi-ikäisiä.
näistä sun provoaloituksista. Että ihan isä vie lapsensa neuvolaan, kuinka pliisua. Pystyt kyllä parempaan kun nyt vähän tsemmppaat!
oikeasti tapahtuu, ettei sitä voida käyttää mua vastaan mahdollisissa oikeusjutuissa. Alibikin kalpenee jos totuuden tietäisitte.
..pitänyt olla mahdollisesti raskaana? Kerro taas siitä että et välitä paskaakaan ootko vai etkö.:D
teurassika. mutta ei siis tarvinnut aborttiin aikaa varata ja siihen aikaa tuhlata. Ja alkoa olen ottanut surutta vaikka menkat tulikin 5pv myöhässä. Mutta sekin on ukon syytä, se aiheuttaa mulle stressiä ja sekoittaa menkat. Ehkäisyä en hanki, mutta seksiä kyllä harrastan, mutta en ex-poikaystäväni kanssa ainakaan.
Heti uutta matoa koukkuun kun perse lakkaa vuotamasta.
ja yks mun kaverin mies tulis tänne päiväkahville vaikka heti jos sille tekstarin nakkaisin mutta mä en tykkää viiksekkäistä miehistä. viikset kutittaa ikävästi pillussa.
niin miehelläsi on paremmat tsänssit saada lapset itselleen.
Varmasti ihan hyvä isä, vaikka puoli tuntia paskalla istuukin... ;)