Mua kiinnostais enemmän kuulla laihjen parin päivän ruuat.
Vrt. toinen ketju. Voitaisiin sitten me läskit ottaa opiksemme.
Kommentit (34)
Klo 6:00 kahvia rasvattomalla maidolla 2 isoa mukia, ruispalojen kansi ja pohja, päällä oivariinia, keittokinkkua ja juustoa.
Klo 10:00 kahvia 1 iso muki, 1prk Ehrman-rahkaa.
Klo 14:00 kahvia 1 iso muki, 1prk Ehrman-rahkaa, 1prk ananasmurskaa
Klo 16:30 salaattia, höyrytettyjä kasviksia ja kalkkunanfileetä
Klo 19:30 samanlaiset leivät kuin aamulla.
Näin oikeastaan joka päivä, mutta tuo päivällinen toki vaihtelee. Joskus syön lisäksi lounasaikaan salaattia ja viikonloppuna aina jää rahkavälipalat pois ja 2 lämmintä ateriaa.
Eilen:
Aamupala: maitokahvia, kaksi ruispalasiivua (päällä flora, kalkkunaleike, arkijuustoa 3 siivua) ja lasillinen appelsiinituoremehua.
Lounas: Makaronilaatikkoa ketsupilla, pari ruokalusikallista salaattia, vettä
Välipala: maitokahvi, piparkakku
Päivällinen: Kanankoipi, salaattia, vettä
Iltapala: kaksi leipää kuten aamulla, muki glögiä.
Tänään:
Aamupala: siivu paahtoleipää samoilla päälisillä kuin eilen, muki maitokahvia, appelsiinimehu
Lounas: perunamuusia, paistettua lohta, kurkkua, vettä.
Välipala: maitokahvia mukillinen, 3 piparia
Päivällisellä syömme lihapullia, muusia, salaattia, vettä
Illalla vielä varmaan glögiä ja voileipä.
Käytössä kevytmaito.
Viimeiset pari paivaa noin suunnilleen.
1.
Aamupala: Yksi iso granaattiomena, mukillinen appelsiinituoremehua
Lounas: Pyttipannua ja lasillinen kokista.
Paivallinen: Tagliatellea lohikermakastikkeella, salaatiksi vain kirsikkatomaatteja ja fetaa. Kokista.
2.
Aamupala: 2 viipaletta kokojyvaleipaa valkosipulituorejuustolla, appelsiinituoremehua.
Lounas: edellispaivan tagliatellea
Paivallinen: Haudutettua lihapataa, perunoita ja hoyrytettyja vihreita papuja.
Valipaloina syon esim. suklaavanukasta, hedelmia, karkkia, perunalastuja, herneita jne. Mita milloinkin.
Joskus menee paivia, etten muista syoda kun ei vaan ole nalka. Ja sitten on paivia, etta syon taukoamatta. Eli toisin sanoen syon silloin, kun vatsa niin tahtoo!
Salaattia, puolikas porkkana.
Kävelin 25 km ja join lasin vettä missä lusikallinen mehua.
Ootko nähnyt mut vai...? Ihan hoikka minä olen, ei vatsakaan röllötä vaikka on kolme lasta. Ja nopsa aineenvaihdunta yhdistettynä ilmeisen näppäriin geeneihin takaa sen, että syödä voipi oikeastaan mitä vaan mutta paino pysyy samassa.
T tämä ihan hoikka 178senttinen 67kiloinen
Jos söisin niinkuin nämä laihat, lihoisin:( Syön vähemmän, ja 2-3 kertaa päivässä ja painoindeksi 26. Onkohan mulla joku kilpirauhasen vajaatoiminta tms?
paljon lihomatta. Mä en voi syödä juurikaan mitään tai paino lähtee heti ylöspäin. Ilman laihtumista painon pitoon edes siinä mitä on voin syödä päivän aikana lautasellisen kaurapuuroa ja kaksi palaa ruisleipää ilman margariinia ja juustoa tai kalkkunaleikettä päällä ja toki salaattia syön (ilman mitään lisukkeita).
Aamulla pari kuppia mustaa kahvia. Vähän myöhemmin 2 weetabixia, banaani ja maitoa. Lounas aika myöhään, kanaleike, hieman riisiä ja iso salaatti. Illalla ehkä juusto-kurkkuvoileipä ja kuppi teetä.
Tässäpä nämä, välipaloja en syö. Hyvin harvoin jotain hyvää.
Pituus 163 senttiä ja paino 51-52 kg.
mahdottomuus. Et siis ole hoikka minkään mittarin mukaan, mutta hyvä jos omasta mielestäsi olet.
Aamulla pari kuppia mustaa kahvia. Vähän myöhemmin 2 weetabixia, banaani ja maitoa. Lounas aika myöhään, kanaleike, hieman riisiä ja iso salaatti. Illalla ehkä juusto-kurkkuvoileipä ja kuppi teetä.
Tässäpä nämä, välipaloja en syö. Hyvin harvoin jotain hyvää.
Pituus 163 senttiä ja paino 51-52 kg.
Mä saan syödä koska tahansa ja mitä tahansa, ja aina paino pysynyt tuossa.
mahdottomuus. Et siis ole hoikka minkään mittarin mukaan, mutta hyvä jos omasta mielestäsi olet.
18,5 - 24,9 normaali paino
Jos söisin niinkuin nämä laihat, lihoisin:( Syön vähemmän, ja 2-3 kertaa päivässä ja painoindeksi 26. Onkohan mulla joku kilpirauhasen vajaatoiminta tms?
paljon lihomatta. Mä en voi syödä juurikaan mitään tai paino lähtee heti ylöspäin. Ilman laihtumista painon pitoon edes siinä mitä on voin syödä päivän aikana lautasellisen kaurapuuroa ja kaksi palaa ruisleipää ilman margariinia ja juustoa tai kalkkunaleikettä päällä ja toki salaattia syön (ilman mitään lisukkeita).
annoskoosta jne.
Ma
aamupala, ei mitään
lounas bigMac, ranskikset, majo ja laitti limu
päivällinen siskonmakkarakeitto
iltapala, pannukakkua ja mandariini
Ti
aamupala, kahvi maidolla
lounas, siskonmakkarakeittoa
Päivälliseksi pala pannaria
iltapala mandariinejä...
Apua! Kuulostaa ihan hirveeltä! Ei muuta kuin ruokavalio remonttiin.
Mä syön suurin piirtein näin
Aamiaiseksi
Maitoon tehtyä kaurapuuroa ja appelsiinimehua.
Lounaaksi
eilen linssipataa, tänään pastapestoa ja hedelmiä kumpanakin päivänä
välipalaksi
kuppi teetä ja pari voileipää
illalliseksi
linssipataa eilen ja tänään paimenen piirakkaa
iltapalaksi
eilen karjiksia, tänään varmaan jugurttia tms.
Yleensä juon myös kupin kahvia ja syön pari suklaakeksiä päivän aikana.
aamupala: 2 dl puuroa, siihen maitoa, ruisleipä juustolla ja kasvismargariinilla, kahvi ja keksi/pullasiivu
lounas: 2dl makaronia, jauhelihakastiketta, porkkanaraaste, raejuusto, lasi vettä
välipala: kaksi kauratäytekeksiä, kahvia, jugurtti, pari palaa suklaata
päivällinen: 2dl makaronia, kanakastike, tomaattilohkoja, mandariini, lasi rasvatonta maitoa, keksi
iltapala: 2 ruisleipää, juustoa, leikkeleet, omena, pullasiivu, kaakao (rasvaton maito + 1tl kaakaojauhetta), pari palaa suklaata.