Kutiseva peräaukko. Apua!
Olen kärsinyt vuoden verran kutisevasta peräaukosta. Kutisee välillä todella häiritsevästi!
En ole kehdannut kenellekään mainita asiasta, tuntuu niin nololta...
Olen käyttänyt Scheriproct Neoa, sekä koittanut myös Canestenia, mutta auttavat vain hetkellisesti.
Sukupuolitauteja minulla ei ole, enkä ole harrastanut anaaliseksiä. Eikä ole peräpukamia, kai ne olisi näkyvissä/kipeitäkin? Eikä matoja.
Välillä kutina ulottuu välilihaankin, mutta ei emättimeen.
Mielestäni peräaukossa on pari pientä pahkuraa, jotka eivät tunnu sinne kuuluvan... Sellaista näppylän tapaista.
Olen alle kolmekymppinen, viimeiset kaksi vuotta ollut vain yksi seksipartneri. Ei allergioita.
Kutina on yleensä siedettävää, mutta varsinkin yöllä tulee joskus raavittua peräaukkoa niin, että se kipeytyy. Pieniä haavaumia on myös välillä näkyvissä. Verta ei ole ulosteissa eikä alushousuissa.
Tuntuu siltä, että AV-palstalta saa aina vastauksen... Löytyisikö tähän vaivaan jotain neuvoja? Tai mielipiteitä siitä, mikä minua oikein vaivaa??
Help. Pakko jollain ollut sama vaiva!
Kommentit (33)
Hei! Olen 14 vuotias tyttö ja nyt on juuri yö jolloin olisi pakko saada nukuttua... Koska huomenna olisi laskettelu ja herätys viideltä.. Perä aukkoa kutisee todella paljon! Kutisee ns "sisältä".. Auttakaa äkkiä!!
Vierailija kirjoitti:
Kutiseeko vielä AP?
Jo vuodesta 2009, heh.
Mä yritin vuosia kaikkia, mutta päähäni pälkähti, että voisiko olla kondylooma eli visvasyylä. Sitten netistä nettilääkärin kautta sain lääkevoidetta ja kummaa kyllä vaiva loppui. En tiedä, mistä olisin voinut saada taudin, koska en ole harrastanut mitään anaaliyhdyntöjä ja muteenkin olen ollut vuosia saman kanssa suhteessa. Epäilen uimahallia, papa-näytteet ovat aina olleet puhtaita, eikä siinä osossa ole ollut mitään vaivaa.
Itsellä auttoi vessapaperin vaihto ja suihkuttelu kerran päivässä ilman mitään pesuaineita.
Halvat vessapaperit aiheutti heti kutinaa. Tein testin joka tuki tätä.
Hei! Olen 14 vuotias tyttö ja nyt on juuri yö jolloin olisi pakko saada nukuttua... Koska huomenna olisi laskettelu ja herätys viideltä.. Perä aukkoa kutisee todella paljon! Kutisee ns "sisältä".. Auttakaa äkkiä!!