Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerran kuussa minusta tulee raivotar -mikä avuksi?

Vierailija
07.12.2009 |

Hämmentävää.... Ennen lapsia minulla ei ollut mitään tällaista. En vain pysty hillitsemään itseäni, kiukkuan ihan kaikesta ja kaikelle... Puhelinmyyjätkin haukun ihan siinä sivussa. Olisiko mikään vitamiini tms joka auttaisi? Minua inhottaa olla raivotar:(

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
07.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta oireet _kaksi_ viikkoa kuusta. Koiraparoilleni huudan naama punaisena, työt ei etene juuri lainkaan ja pahimpina hetkinä harkitsen jopa itsemurhaa, koska tuska on niin valtava - ja sitten olen taas kaksi viikkoa ihan normaali, kuin ei mitään olisi ollutkaan.

Ei oo mitkään vitamiinit mulla auttaneet, googlaa, joillain kyllä auttaa. Nyt on kokeilussa sellainen e-pilleri, joka auttaa toisilla k.o. oireisiin (Jasminelle), mutta ei oo toistaiseksi mulla auttanut. Kokeilen näitä kolme kuuta (nyt syönyt kaksi) ja sitten on seuraavaksi kokeilussa mielialalääkkeet. En haluaisi aloittaa, mutta pakko on jos ei muu auta, haluaisin kuitenkin säilyä hengissä sentään.

Vierailija
2/9 |
07.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kysy gyneltä. tai masislääkettä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
07.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei helokkiöljyäkään vaan voimakasta magnesiumvalmistetta, voimakkainta mitä apteekista löytyy. Jo katoaa PMS, suosittelen kokeilemaan. t. taatusti kaikkea mahdollista kokeillut

Vierailija
4/9 |
07.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt syönkin kolmatta päivää magnesiumia... varmuudeksi myös b-vitamiinia. Pakko yrittää jotain!!

Vierailija
5/9 |
07.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran kuussa oli valmis ottamaan avioeron, aina löytyi miesparasta jotain moitittavaa. Jo se auttoi, että tiedosti mistä asia johtuu. Kun taas tuli avioeroajatukset päähän, osasin katsoa kalenterista että onneksi tää on tätä ;-)

En ole kokeillut mitään lääkkeitä tms., mutta olen huomannut että normaalia reippaampi liikunta auttaa. Ns. pahoina päivinä käyn enemmän jumpissa, jos vain mahdollista.

Vierailija
6/9 |
07.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

magnesiumkaan. (Ja nykytutkimuksen mukaan sellaiset e-pillerit, jotka sisältävät keltarauhashormonia, voivat auttaa pms:ään; kaikilla eivät toki auta vaan pahentavat tilannetta mutta tutkitusti joillakuilla nimenomaan auttavat.)

Ite kokeilen siis seuraavaksi sen masislääkkeen.

Vierailija
7/9 |
07.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli siis käytännössä esim. Terolut, jota otetaan pieni (5mg) annos kiertopäivinä 20-28. Auttaa raivoamiseen ja muihin pms-oireisiin tehokkaasti. Mulla ei myöskään mitkään luontaisvalmisteet tehonneet, ja aloin jo olla epätoivoinen. PMS-oireet ilmestyivät mullakin vasta lasten teon jälkeen. Nyt on ihanan "normaali" olo koko ajan.

Vierailija
8/9 |
07.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kunno seksi. Ei mitään marjapussin peluuta vaan ihan semmosta rynkytystä, että tuntuu Kitalaessa saakka. Lähtee raivot, voin taata ;)

Vierailija
9/9 |
07.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiennytkään PMS-oireista ennen lapsia. Aluksi ihmettelin ärtyneisyyttäni ja vasta muutamia vuosia sitten tajusin, että NEHÄN ne ovatkin. Nykyään oireet kestävät pahimmillaan viikon.

Nyt olen pari kk syönyt helokkiöljyä ja b-vitskua tuplamäärän. Hieman ehkä helpottaa mutta ei mainittavasti