Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Arvoisat leidit...

Vierailija
07.12.2009 |

..kun käytte siellä veskissä pillun pesulla, niin kuivatkaa se värkkinne kangaspyyhkeellä. Sain tässä hiljattain melko ikävän yllätyksen. Päästiin hyvin alkuun ja vauhtiin, levitin häpärit ja aloin nuolemaan. Heti kieleni tunsi jotakin omituista siellä. Ei auttanut muu kuin hiukan vetäytyä ja kurkkaista sinne huulien väliin, ja ...juma... seinämät olivat täynnä paperipalluroita. Oli ilmeisesti pyyhitty tai kuivattu huokoisella paperipyyhkeellä, joka sitten oli levinnyt ympäri pillua. Aika vaikeaa oli tässä näkymässä jatkaa touhuja, niin paljon kun nyt sitä pillua halusikin. Kielenkärjellä sitten yritin niitä sieltä vaivihkaa lipoa ulos.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
07.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huuhdelkaa mikäli mahdollista niin peppuvakonne käsisuihkulla kakkaamisen jälkeen. Jos pelkällä paperilla pyyhitte niin vakoon jää melko "muhevat" tuoksut, ei kovin naisellista. Varsinkin takaapäin pannessa paskankäry nousee turhan usein nokkaan. Vaimo ei tätä ainakaan aina muista vaikka olen asiasta maininnut. Erityisen tärkeää ex tempore-panoissa, joista mielestäni hohto katoaa, jos nainen joka kertaa livahtaa vessaan pesemään persvakoaan ja pilluaan.

Koko päivän muhinut kakkainen vako ei välttämättä haise ennen vaatteiden riisumista.. Sen jälkeen hyhhyh...

Vierailija
2/8 |
07.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

.olette sieltä pilluista löytäneet.?? Paperia, karvoja, hesarin sivuja, herneitä ??,

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
11.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

...nainen löhösi vieressä jalat levällään ja minä aloin oman kullini pyyhittyäni, hieman pyyhkimään paperilla hänen pimppaansa. Paperi oli jotakin luontosemmoista, keltaista paprua. Se hajosi heti kun vähänkin kastui. Mulla oli kulli täynnä paperisilppua ja niin oli naisellakin. Työnsin tupon hänen pilluunsa ja menin itse veskiin pesulle.

Siellä oli ihan sitä samaa paperia....

Vierailija
4/8 |
11.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voivoi...

Työnsin tupon hänen pilluunsa ja menin itse veskiin pesulle. Siellä oli ihan sitä samaa paperia....

Vierailija
5/8 |
11.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

..paperin todella surkea laatu. Ei sillä pystynyt persettäkään pyyhkimään. Osa jäi kiinni, ja sormet meni heti läpi, vaikka sitä pisti nelinkerroin. Mutta ehkä ne luontoihmiset ei moisesta välitä, ehkä he pyyhkivät suoraan sormella. Ei sitä pilluakaan lopuksi sillä paperilla kuivattu.

Vierailija
6/8 |
11.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paskalle haiseva ja paskainen persevako johtuu huonosta paskasta, mikä taasen johtuu huonosta ravinnosta. Kiinteä paska ei suttaa. Valmisruoka, vehnä ja sokeri ovat pääsyyllisiä. Lopettakaa niiden syönti mieluummin kokonaan.

Vierailija
7/8 |
13.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidan olla kiimaista sorttia, koska ei mua ole alapään hajut ja eritteet koskaan haitanneet. Ehkä jokunen minuutti on joskus tullut lisäaikaa kun joku pershaju sattunut nenään, mutta aina on maaliin päästy hyvin tuloksin. :-)

Turha medikalisaatio tunkee jo alapäähänkin, kohta varmaan saadaan apteekkeihin käsidesin kaveriksi joku "aladesi", jolla saa hygienistä suuseksiä ja aloevera-hoitavan geelipinnoitteen... Sitä sitten hölvätään, vaikka halut puuttuu tai ei välitetä edes kumppanilta kysyä alapään mausta ja hajusta.

Vierailija
8/8 |
13.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isäni tuo aina Lambin pehmoista vessapaperia. Milläs sen sanoisi nätisti isälleen, että älä tuo tota, se nukkaa ja sit tarvii käydä aina pesulla ennen naimista ;)