Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suomi on tosi hieno maa vain rikkaille

Vierailija
07.12.2009 |

Köyhä, syrjäytynyt, vammainen, työtön jne. saa täällä taistella kynsin hampain, että pysyy joten kuten edes elossa.

Kommentit (63)

Vierailija
21/63 |
07.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

olisit varmasti valmis ostamaan munuaisen köyhältä kolmannenmaailman lapselta kunhan vain sinun jälkeläiset saisivat munuaisen..

[/quote]

Jos hän haluaa myydä mitä minä haluan ostaa niin siitä vaan.

Sinä tietysti tekisit taas kaikkesi estääksesi sen.

Vierailija
22/63 |
07.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kela ei tue eikä maksa uutta koulutusta koska en menesty ja edisty siinä koska en saa apua. En saa töitä, joita voisin tehdä koska minulla ei ole koulutusta ja niihin töihin joihin minulla on koulutus en enää kykene. Mitään tukea ja apua en mistään saa vaikka pyytänyt kyllä olen. Olen pudonnut omituiseen loukkuun josta pois pääsemiseksi tarvitsisin apua mutta kuten sanoin sitä en saa. Yhdelle jos toiselle ns. ammattiauttajalle olen puhunut mutta ei apua.

Tässä olen enkä muuta voi. Suomalainen yhteiskunta ei tarjoa apua kuin vain valikoiduille huono-osaisille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/63 |
07.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kela ei tue eikä maksa uutta koulutusta koska en menesty ja edisty siinä koska en saa apua. En saa töitä, joita voisin tehdä koska minulla ei ole koulutusta ja niihin töihin joihin minulla on koulutus en enää kykene. Mitään tukea ja apua en mistään saa vaikka pyytänyt kyllä olen. Olen pudonnut omituiseen loukkuun josta pois pääsemiseksi tarvitsisin apua mutta kuten sanoin sitä en saa. Yhdelle jos toiselle ns. ammattiauttajalle olen puhunut mutta ei apua.

Tässä olen enkä muuta voi. Suomalainen yhteiskunta ei tarjoa apua kuin vain valikoiduille huono-osaisille.

Olisikohan asenteessa eroa?

Vierailija
24/63 |
07.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmisiä todelliseen hätään. Monilla kela-tuetuilla lääkkeisiinkään ei jää tarpeeksi rahaa, saati sitten muuten ihmisarvoiseen elämään.

Vierailija
25/63 |
07.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
26/63 |
07.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varmaan mikään, tuskin saisit tuollaista ansiota siinä tapauksessa.

Vierailija
27/63 |
07.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ihmettelen tällasita ajtusmallia; kun minulla ei oleOn väärin että maassamme on rikkaita ja eniten köyhiä. Rikkailta pitäisi ottaa pois ettei kenenkään tarvitsisi kadehtia heitä!

niin ei saa muillakaan olla. Olet aika idiootti.

Vierailija
28/63 |
07.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

töihin, voit edetä työssäsi talon sisällä parempipalkkaisiin hommiin. Eteenpäin on pyrittävä ja tehtävä mikä on vaan mahdollista sairauden puitteissa.

Vierailija
29/63 |
07.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina ovat valittamassa miten on kurjaa kun rahaa ei tipu enempää ja kun saa vaan sen ja sen verran rahaa ja sillä pitäisi pärjätä!

Olkaa onnellisia siitä että saatte edes sen, se on teille ilmaista rahaa. Ei suomessa kukaan nälkään kuole. On olemassa maita joissa tosiaan ollaan köyhiä, asutaan slummeissa, syödään kaatopaikolla jne.

Menkää saatana töihin!

Vierailija
30/63 |
07.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisit varmasti valmis ostamaan munuaisen köyhältä kolmannenmaailman lapselta kunhan vain sinun jälkeläiset saisivat munuaisen..

Jos hän haluaa myydä mitä minä haluan ostaa niin siitä vaan.

Sinä tietysti tekisit taas kaikkesi estääksesi sen.

Monesti tälläisen katulapsen ainut aikuinen on korruptoitunut poliisi. Kyllä varmasti olisit ostamassa munuaista ja sinulle riittäisi kun joku pukumies vakuuttelee lapsen myöntyneen munuaissiirtoon. Rikkaat ovat aina pahoja. Rikkaus pahoittaa ihmisiä.

Vierailija
31/63 |
07.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina ovat valittamassa miten on kurjaa kun rahaa ei tipu enempää ja kun saa vaan sen ja sen verran rahaa ja sillä pitäisi pärjätä!

Olkaa onnellisia siitä että saatte edes sen, se on teille ilmaista rahaa. Ei suomessa kukaan nälkään kuole. On olemassa maita joissa tosiaan ollaan köyhiä, asutaan slummeissa, syödään kaatopaikolla jne.

Menkää saatana töihin!

Töihin mennään vasta kun saadaan kunnon palkkaa. Ja sinä hyvä ystäväiseni sinä maksat meidän passiivisen salalakon!

Vierailija
32/63 |
07.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkää saatana töihin!

Olla möllötetään kotona ja silti pitäisi saada yhtä paljon liksaa kuin Fortumin johtaja. Mitään ei olla valmiita itse tekemään, kaiken pitäisi tulla paiskimatta liksan eteen töitä ja ilman urasuunnittelua. JOkaisen on aloitettava jostain ja pikkuhiljaa etenemällä saa sitä palkkaakin lisää.

Vierailija
33/63 |
07.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tätä suomalaisten kateutta! On helpompi kadehtia ja velloa itsesäälissä, kuin tehdä asioille jotakin.

Toiseksi: jos suomalaisessa sosiaaliturvassa on aukkoja, joihin pudottuaan ei saa tukea mistään, se on vika systeemissä: ei siihen auta, vaikka "rikkaat" maksaisivat kuinka.

Vierailija
34/63 |
07.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

töihin, voit edetä työssäsi talon sisällä parempipalkkaisiin hommiin. Eteenpäin on pyrittävä ja tehtävä mikä on vaan mahdollista sairauden puitteissa.

Vierailija
35/63 |
07.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina ovat valittamassa miten on kurjaa kun rahaa ei tipu enempää ja kun saa vaan sen ja sen verran rahaa ja sillä pitäisi pärjätä! Olkaa onnellisia siitä että saatte edes sen, se on teille ilmaista rahaa. Ei suomessa kukaan nälkään kuole. On olemassa maita joissa tosiaan ollaan köyhiä, asutaan slummeissa, syödään kaatopaikolla jne. Menkää saatana töihin!

Töihin mennään vasta kun saadaan kunnon palkkaa. Ja sinä hyvä ystäväiseni sinä maksat meidän passiivisen salalakon!

Vierailija
36/63 |
07.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkää saatana töihin!

Vierailija
37/63 |
07.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka eivät jaa ylimääräistä autoaan köyhälle sitä enemmäntarvitsevalle. Ehkä se imago on tärkeämpää kuin aate ja Jumalan kunnioitus.

Vierailija
38/63 |
07.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka eivät jaa ylimääräistä autoaan köyhälle sitä enemmäntarvitsevalle. Ehkä se imago on tärkeämpää kuin aate ja Jumalan kunnioitus.

ym mutta autosta en voi luopua, koska sitten loppuu nämä tienestitkin.

Vierailija
39/63 |
07.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on kunnon palkka ja mistä työstä?

Siivoojille, videovuokraamon myyjille, muille myyjille vähintään 2500e kk. Nythän on niin että sosiaalituilla pärjää paremmin kun matkoihinkin kuluu useita satoja euroja.

Vierailija
40/63 |
07.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se perustoimeentuloturvan nyt saa vähintään jokainen ja siitä voi ostaa välttämättömyydet?

Työkyvyttömyyseläke on ihan aidosti iso juttu tässä yhteiskunnassa ja monet "työkyvyttömät" eivät ole edes oikeasti työkyvyttömiä. Erityisesti noissa 55-60 -vuotiaissa on paljon sairaseläkeläisiä, jotka on sairaseläkkeellä vain siitä syystä, että pelkäävät töiden jatkumista ja haluavat kunnon eläkkeen mielummin kuin työttömyyseläkeputken ja sitä kautta alentuneen eläkkeen. Nuorempien on tietysti vaikeampi päästä ihan omien kokemusten pohjalta, mutta tuossa myöhäisessä keski-iässä alkaa oma valittaminen jo riittää.

tätä suomalaisten kateutta! On helpompi kadehtia ja velloa itsesäälissä, kuin tehdä asioille jotakin. Toiseksi: jos suomalaisessa sosiaaliturvassa on aukkoja, joihin pudottuaan ei saa tukea mistään, se on vika systeemissä: ei siihen auta, vaikka "rikkaat" maksaisivat kuinka.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme neljä