Oletko saanut jotain ihmeellisiä ja naurettavia kommentteja ulkopuolisilta?
Esim raskaudestasi,erivärisistä adotio/omista lapsista, iästä, tyylistä,koosta, kasvatustyylistä tai mistä tahansa mikä ei nyt muille ehkä niinkään kuulu, ja joku törppö on kuitenkin kommentoinut?
En itse ole vielä ollut äiti ja etenkin näistä aihealueista haluaisin hauskoja ja inhottavia kokemuksia kuulla. Kohta saan varmaan itse kokea myös:)
Kommentit (18)
Mutta lapsen suusta totuus, eiköhän me kaikki olla "lihavia" raskausaikana:D
minut nähdessään. Olin kaksi viikkoa yli lasketun ajan. Ihan kuin olisin itse päättänyt olla synnyttämättä.
ala-astelainen aikoinaan, että "onpa sulla lihava maha". Olin silloin tosiaan viimesilläni raskaana, mutta jos mun lapsi ois sanonu noin, ja ton ikäsenä, niin olisin kyllä sanonu sille jotain, toisin kuin tuon pojan äiti.
onpas vanha äiti tuolla tytöllä! Hänen äiti kyllä sanoi tiukasti siihen pojalle että tuollaista ei IKINÄ saa sanoa kenestäkään. Ja poika pyysi anteeksi.
Lapsen suusta totuus joo:/ Olin 34..
Ja siis hänen äitinsä ei mikään teini kuitenkaan ollut:D
Mulla ex suhteestani tytär, joka oli 12 v tullessaan isosiskoksi (tästä nykyisestä liitosta).
Eräs naapurinrouva pysäytti mut kerran pihalla, ja kysyi, että "saanko kysyä, että ovatko samasta isästä, kun on niin iso ikäero?"
Mitähän mahtoi tehdä tiedolla?
Kerroin, että eivät ole samasta isästä, niin ei tarvitse menettää yöuniaan miettiessään lapsieni isiä ;)
Sana oli sitten vissiin kirinyt naapurustoon...
kun tuo eka yhteinen syntyi, toinen naapurin rouva päivitteli, että "jännä miten ikä tekee tehtävänsä..olit nuori saadessasi esikoistyttäresi, ja hän on niin siro ja hentoinen, ja nyt kun olet vanhempi, sait noin ison vauvan. Sitä varmaan osaa hoitaa lastaan ihan erilailla kun on vähän varttuneempi" ;O
Joo nuoret äidit saa vain siroja vauvoja ja vanhemmat isompia hehe:D
ei pitänyt raskausajan asustani. Kommentoi kadulla täysin yllättäen. Minulla oli HELTEELLÄ siisti beige hame ja tyköistuva valkoinen nätti ja tyttömäinen valkoinen t-paita päällä. Vatsa aavistuksen vilahti paidan reunan alta. Olin hoikka eikä raskausarpia.
Olisi ollut kuulemma pitänyt pukeutua johonkin peittävään kaapuun kuten 60-luvulla. Totesin hymyillen "vai niin, pukeudun kuten haluan" ja jatkoin matkaa.
Etkö sä tiennyt että raskaaksi tullessaan alkaa kukkamekkomummokausi hehhe:D
Taisi olla aamulääkkeet mummolla ottamatta;)
kun sitten pian ekan yhteisen syntymän jälkeen aloin odottamaan tokaa yhteistä, oli naapureilla taas ihmettelemistä.."noin pienellä ikäerolla...oletko sä taas raskaana?" ;)
Teki mieleni sanoa, että "joo, ja on niillä edelleen sama isä" :D
Sitten vähän pidemmän tauon jälkeen syntyi seuraava lapsukainen, ja teki mieleni huutaa pihalla, että "no naapurit, olisko nyt sopiva ikäero?" ;)
Naapurit eivät tiedä, että vauvakuumetta taas pukkaa ;)
Kun tätä kuopusta odotin, naapurin yks ärsyttävä ämmä tuli tuumaamaan, että "miehes pitää varmaan pian leventää oviaukkoja, että mahdut kulkemaan". Tyhmä mikä tyhmä. Hän kun voisi kaventaa oviaukkoja, kun on kuin lipputanko, ja samperin tyhmäkin vielä ;)
sillä yhdelle ex-naapurin naiselle kerroin, että yritimme pitkään vauvaa...mitä tämä tuumaa..."no, olisit lainannut mun miestäni" ;O
t. se naapureitten kommentteja kerännyt
katsoi asiakseen soittaa minulle ja neuvoa lapsenkasvatusasioissa. Tuntematta minua ja taustojani, tuntematta ystäväpiiriäni (paljon monilapsisia perheitä)!
Äitien, isien ja vanhempien näkemyserot saattavat poiketa toisistaan yllättävää kyllä eikä yhtä oikeaa tapaa ole olemassa. Minulle ei tulisi mieleeni tuputtaa omia käsityksiäni vieraalle ihmiselle.
Olin niin äimän käkenä etten saanut sanottua juurikaan mitään. Röyhkeydellä ei ole rajaa.
Kauheita naapureita:D Olisin varmaan tintannut hehe:D
Kauheita naapureita:D Olisin varmaan tintannut hehe:D
mutta eipä mainita paikkaa sen tarkemmin ;)
muuella kun jossain tosi eristäytyneessä pikkukylässä, missä omat asiat ovat kaikkien asioita, mutta ei.. huh.. naurettavaa:D
muuella kun jossain tosi eristäytyneessä pikkukylässä, missä omat asiat ovat kaikkien asioita, mutta ei.. huh.. naurettavaa:D
tähän taloyhtiöön on pesiytynyt harvinaisen yksinkertaisia ihmisiä ;D
ainut oli kun olin kerran ratikassa ja eräs pieni lapsi sanoi äidilleen "ompas tuo täti lihava", olin siis viimisillä raskaana... :)