Minua luultiin yh-äidiksi..
kun minulla ei ole sormusta nimettömässä. Tulipas kiva olo :( Istuin junassa lapsi sylissäni ja keski-ikäinen nainen tulee juttelemaan kanssani ja kehuu lastani. Hetken juteltuaan, toteaa etten ole naimisissa, kun minulla ei sormusta ja kysyy sitten, olenko yh-äiti? Hämmennyin tästä niin, etten saanu sanaa suustani. Liekkö nuori ulkonäköni vai mikä, mutta on se kumma, jos kaikkien äitien pitäisi olla kihloissa tai naimisissa, jotta ei luokiteltaisi heti yh:ksi. Mihin tämä maailma on oikein menossa.
Kommentit (10)
kun tommonen jää vaivaamaan. Mitäs se liikuttaa jos joku mummo junassa luulee yh:ksi. Ja onko sinusta yh:t jotenkin huonompia ihmisiä, vai miksi otat asiasta pulttia? Sama kuin mummo olisi luullut värjättyjä hiuksiasi aidoksi väriksi. Olisitko ottanut siitäkin pulttia, vai mikä tossa yh:ssa mättää?
Tuskin ap tarkoitti ihan sitä että olisi huonompiaihmisiä yh:t. VAAN että onhan se kumma että heti ajatellaan sinkuksi tms kun ei ole sormusta. Eli kun vielä nykyaikanakin aina pitäisi olla naimisissa..
Ootteko noin herkkänahkaisia vanhemmat äidit?
Ja tosiaan onko nykyään jotenkin negatiivista olla nuori äiti? Ajattelin sen aina olevan yksi etu:D mutta eikö?;)
välineissä puhuu toislle vain hullut ja humalaiset. Kyseinen nainen ei varmaan ollut ihan tilannetajuinen.
Tuskin ap tarkoitti ihan sitä että olisi huonompiaihmisiä yh:t. VAAN että onhan se kumma että heti ajatellaan sinkuksi tms kun ei ole sormusta. Eli kun vielä nykyaikanakin aina pitäisi olla naimisissa..
Ootteko noin herkkänahkaisia vanhemmat äidit?
Ja tosiaan onko nykyään jotenkin negatiivista olla nuori äiti? Ajattelin sen aina olevan yksi etu:D mutta eikö?;)
Mä en tajua ap:n kommenttia "en saanut sanaa suustani". Siis että tuollaisesta jäädä monttu auki..?! Ei tuossa tilanteessa ole MITÄÄN syytä olla sanaton tms. Jos multa kysytään oletko naimisissa vastaan että en ole. Ei siinä sen ihmeempää!
Sitä siis pidetään pahana, että muut luulee nuoreksi ja sinkuksi, mutta mitä on se oma käytös sitten? Juuri tuo selittely ja epävarmuus on niitä nuoruuden piirteitä. Ja ei niissäkään mitään pahaa ole, mutta miten se kääntyi noin että vanhemmat äidit on herkkänahkaisia..?!!!
Ap tässä oli se nuori äiti joka on pahoittanut mielensä. "Me vanhat" tässä yritetään selittää, että ei kyse ole välttämättä iästä ollenkaan, samaa me saadaan kuulla ja samoihin saadaan vastata. Ja nyt me olemme niitä herkkänahkaisia!? Siis häh!??
Ei sillä, "herkkänahkaisuus" on oikeastaan hyvä piirre sekin. =)
lasten kanssa ulkosalla. Sormus kyllä on mutta usein hanskat kädessä, jolloin se ei näy. Ja tämä vain siitä syystä, että ihmiset näkivät minut useinmiten yksin lasten kanssa, kun mies oli töissä ja kuulivat varmaan kun selitin lapsille, ettei voida nyt tehdä jotain, kun ei ole autoa... Mitäpä tuosta, olen kyllä selventänyt asiaa jos joku on tullut kyselemään tarkemmin:)
Onko yh sinulle joku kolmannen luokan kansalainen??