Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Varsin pantavan näköinen pimatsu", arvatkaa kenestä mieheni sanoi näin?

Vierailija
06.12.2009 |

Helpotan vähän: ei ollut Halonen

Kommentit (48)

Vierailija
21/48 |
06.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

naisiin,muuten oisin veikannut Elina Salovaaraa... nyt veikkaan Jenni Haukiota :D

Vierailija
22/48 |
06.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni kolleega oli sanonut minusta miehelleni, että olen pantavan näköinen. So what? Kyllä kai ihmisillä huumoria pitää olla?

Mutta vastaus kysymykseen Karpela

sua ei häiritsisi, jos miehesi sanoisi kollegalleen, että hänen vaimonsa on pantavan näkinen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/48 |
06.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni kolleega oli sanonut minusta miehelleni, että olen pantavan näköinen. So what? Kyllä kai ihmisillä huumoria pitää olla? Mutta vastaus kysymykseen Karpela

sua ei häiritsisi, jos miehesi sanoisi kollegalleen, että hänen vaimonsa on pantavan näkinen?

Vierailija
24/48 |
06.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei oikeesti puhuta koskaan mitään tuommosta! Mies ei oo ikinä sanonut mun kuulteni ketään "pantavan näköseksi", enkä minä hänen. Enkä tosiaankaan usko, että hän puhuisi näin kavereidensakaan seurassa, enkä usko, että hänen kaverinsakaan noin puhuvat. Emme juurikaan arvostele toisten ihmisten ulkonäköä. Ei meillä ainakaan ole kyse mistään teennäisyydestä tai hienostelusta, meillä ei vain ole tapana tuollainen.

Ja ei, emme ole mitenkään tiukkapipoisia tai kovinkaan mustasukkaisia, mutta olemme 4-kymppisiä.

Vierailija
25/48 |
06.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ollaan kolmekymppisiä, mutta emme todellakaan puhu kestään "pantavan näköisenä". Kuulostaa kouluttamattomien hommalta.

Vierailija
26/48 |
06.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme 40 v ja ylempi korkeakoulututkinto taskussa.

Tuo lause on läppä!

Vierailija
27/48 |
06.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ollaan kolmekymppisiä, mutta emme todellakaan puhu kestään "pantavan näköisenä". Kuulostaa kouluttamattomien hommalta.

Me ollaan molemmat ylemmän korkeakoulututkinnon suorittaneita ja todellakin puhutaan ihmisistä, sekä miehistä että naisista, "panisin" ja "en panisi".

Vierailija
28/48 |
06.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei anna hyvää kuvaa ihmisistä, jos tosiaan puhutaan tuolla tavalla "pantavan näköinen" yms. Se on jotenkin hirvittävän halventavaa.

Vierailija
29/48 |
06.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän 13 v sanoo just noin: Äiti, se oli läppä! Tuokin on yks sana, jota en koskaan käytä. Se ei sovi mun suuhun sen enempää kuin tuo "pantavan näköinen".

Niin ja mulla ei ole korkeakoulututkintoa, miehellä on. Ehkä se sitten ei ole sen enempää ikä- kuin koulutusjuttukaan, vaan ihan vaan sitä että ihmiset ovat erilaisia. Jonkun mielestä on normaalia sanoa puolisolleen, että tuossapa on pantavan näköinen pimatsu. Toisen mielestä se taas ei ole mitään kivaa puhetta, eikä halua itse sillä tavalla puhua.

Vierailija
30/48 |
06.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

opiskelija? Asutte Puu-Käpylässä ja hän pyöräilee töihin vuoden ympäri? Teillä on kaksi lasta, Touko ja Vilja, joita molempia olet imettänyt viisi vuotta? Miehesi on ollut molempien kanssa kaksi vuotta vanhempainvapaalla ja jo vauva-aikana kantanut heitä kantoliinassa? Te olette molemmat feministejä, pukeudutte kierrätysvaatteisiin ja syötte vain reilun kaupan ja luomuruokaa?

Vierailija
31/48 |
06.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole korkeakoulututkintoja, tai ikääkään kovin paljon. Ei vaan ole käytössä tuollainen ilmaus.

Vierailija
32/48 |
06.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä meni taas kirjoitukset ohi aiheen.

Minä olisin todella halunnut kuulla kenestä ap:n mies niin sanoi,mutta tuskinpa ap sitä tulee kertomaan.

Me emme puhu/kirjoita "pantava/ei pantava" -lauseilla vaan seksikäs/ei seksikäs. Onko tässä nyt paljonkin eroa?

Vierailija
33/48 |
06.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

nainen, joka vertailee pantavuutta miehensä kanssa. Meillä lapsetkin katsoi linnanjuhlia.

Vierailija
34/48 |
06.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

menipä "syvälliseksi".

kauhean tekopyhää porukkaa, kääääk!!

ei tuossa oo koulutuksesta kyse vaikka sanois miten oman vaimonsa tai miehensä tai ystävänsä seurassa. eri asia jos jossain virallisessa tilaisuudessa tai tuntemattomampien kesken noin puhuu, sitten vois sanoa hieman tökeröksi käytökseksi.

Vierailija
35/48 |
06.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me emme puhu/kirjoita "pantava/ei pantava" -lauseilla vaan seksikäs/ei seksikäs. Onko tässä nyt paljonkin eroa?

[/quote]

Vierailija
36/48 |
06.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkään ei puhuta pantavan näköisistä :) Ei ole korkeakoulututkintoja, tai ikääkään kovin paljon. Ei vaan ole käytössä tuollainen ilmaus.

Jutellaan kyllä kaikenmoista ja huumorintajua omataan, mutta en ole koskaan kuullut miehen puhuvan "pantavan näköisestä". Saattaa kyllä sanoa kauniiksi tai seksikkääksi, mutta ei noin.

Vierailija
37/48 |
06.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

leidi sellaisessa rantamekon näköisessä systeemissä, joka pyöri kuin väkkärä siellä bändin edessä.

Vetoaa varmaankin WT-mieheen.

Vierailija
38/48 |
06.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehiltänne, puhuuko ne pantavista naisista miesten kesken, olen ihan varma, että kaikki miehet käyttävät tuollaisia ilmauksia keskenään.

Vierailija
39/48 |
06.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

paikkaan. Siis tämä naikkonen pyörähteli bändin edessä.

Vierailija
40/48 |
06.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta sillä ainaki linnan kaunein puku :) ja istuu kuin hanska :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kolme