"Varsin pantavan näköinen pimatsu", arvatkaa kenestä mieheni sanoi näin?
Kommentit (48)
av-mammoja paikalla... Tanja Karpela?
Mahtaa teilläkin olla kurjaa perhe-elämää, jos mies ei uskalla paljastaa ajatuksiaan! t. ap
mammat on varsin hyvällä itsetunnolla varustettuja tänään ;) Minäkin kommentoin ihmisiä noin miehelleni, ei siinä ole mitään kamalaa.
naisia, ja jos vilkaisee, niin sitten on luottamus loppuelämäksi mennyt!" -mammat vastailemassa. Elämä on mustavalkoista ja aviollinen uskollisuus tarkoittaa sitä, että kuljetaan laput silmillä koko elämä.
Minä arvaan, että Hanna-Maria Seppälä.
katsokaa te jotkut fiksut ja sivistyneet vaan niitä juhlia ominaisellanne tavalla, vaikka selkä suorassa ja kädet ristissä..
me kommentoidaan myös miehen kanssa pukuja ja myös pantavuutta ; no ainakin siitä hetan miehestä sanoin,. että ompa kyl jotenki hottis, ja mies sanoi että hanestä ei oo... yllätys. meil on eri maku niin naisissa ku miehissä. vaik ihan heteroita ollaan.
Huumorintajuttomia ja mustasukkaisia av-mammoja taas täällä.
pimatsuiksi voisi sopia tosiaan toi Taiveaho, tai sitten se Olarin voimistelijoiden valmentaja, kuka lienikään. Taavitsainenkin voisi olla pimatsu mutta on jo pimatsuksi vähän iäkäs. En keksi enempää.
Laura Lepistö ja vaimoni arvaa Satu Taiveaho
mammat on varsin hyvällä itsetunnolla varustettuja tänään ;) Minäkin kommentoin ihmisiä noin miehelleni, ei siinä ole mitään kamalaa.
Mistenhän sekin nyt tähän liittyy?!
Mä en kommentoi ihmisiä noin enkä oikeasti jaksais kuunnella tollasta. Ei se nyt KAMALAA ole, mutta mun mielestä se on junttia ja jotenkin tosi noloa.
Mun mielestä on hassua katsoa hienoja pukuja samalla kun mun mies kulkee paskasissa kalsareissa kotona ja haisee. Älkää vaan kommentoiko, että kivat kotiolot teillä ja mies on ällö, muuten mä syytän teitä tiukkapipoisuudesta, miehen rajaamisesta ja huonosta itsetunnosta...
on vissiin huono itsetunto, ja se kyllä huononi eksäni kanssa, joka kommentoi samaan tyyliin vaikka ketä. En sanonut hänelle mitään ja yritin ajatella, että kaikkihan noin ajattelee, ja se vain sanoo ääneen, mutta oli se tylsää aina tajuta, että totakin se haluaisi panna. Rupesin ennen tapaamisiamme jännittämään, että mistäköhän tällä kertaa pahoitan mieleni. Ja miettimään vastaantulijoista, että haluiskohan se panna tuota ja tuota. Niin, veikkaan Laura Lepistöä.
opistoinsinööri! Arvasinko puolestani oikein?
opiskelija? Asutte Puu-Käpylässä ja hän pyöräilee töihin vuoden ympäri? Teillä on kaksi lasta, Touko ja Vilja, joita molempia olet imettänyt viisi vuotta? Miehesi on ollut molempien kanssa kaksi vuotta vanhempainvapaalla ja jo vauva-aikana kantanut heitä kantoliinassa? Te olette molemmat feministejä, pukeudutte kierrätysvaatteisiin ja syötte vain reilun kaupan ja luomuruokaa?
opistoinsinööri! Arvasinko puolestani oikein?
Miten jonkun av-mamman äijän sanomisten ihmetteleminen voi merkitä huonoa itsetuntoa ja mustasukkaisuutta?
Miten voin olla mustasukkainen, jos jollakin on juntti mies? :D
Mistenhän sekin nyt tähän liittyy?! Mä en kommentoi ihmisiä noin enkä oikeasti jaksais kuunnella tollasta. Ei se nyt KAMALAA ole, mutta mun mielestä se on junttia ja jotenkin tosi noloa. Mun mielestä on hassua katsoa hienoja pukuja samalla kun mun mies kulkee paskasissa kalsareissa kotona ja haisee. Älkää vaan kommentoiko, että kivat kotiolot teillä ja mies on ällö, muuten mä syytän teitä tiukkapipoisuudesta, miehen rajaamisesta ja huonosta itsetunnosta...
hieman enemmän kuin vähän, aiheen vierestä tämä kommentti ja tosi tekopyhä vielä.
miks pitäs olla paskaa kalsareissa jos ei niiin sivistyneesti osa nauttia linnanjuhlien katselemisesta ja miksei sais olla rennosti kun katsoo "hienoja pukuja". me ollaan rennosti, puolella silmällä vilkuillaan ja jutellaan, sekä juhlista, että ihmisistä, että puvuista ja omista asioista.
Mieheni kolleega oli sanonut minusta miehelleni, että olen pantavan näköinen. So what? Kyllä kai ihmisillä huumoria pitää olla?
Mutta vastaus kysymykseen Karpela
ei kiinnosta...