Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

"Varsin pantavan näköinen pimatsu", arvatkaa kenestä mieheni sanoi näin?

Vierailija
06.12.2009 |

Helpotan vähän: ei ollut Halonen

Kommentit (48)

Vierailija
1/48 |
06.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kiinnosta...

Vierailija
2/48 |
06.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tollasen törpön kanssa juhlia. =/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/48 |
06.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

av-mammoja paikalla... Tanja Karpela?

Vierailija
4/48 |
06.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

muuhun siitä ei taida olla.

Vierailija
5/48 |
06.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtaa teilläkin olla kurjaa perhe-elämää, jos mies ei uskalla paljastaa ajatuksiaan! t. ap

Vierailija
6/48 |
06.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mammat on varsin hyvällä itsetunnolla varustettuja tänään ;) Minäkin kommentoin ihmisiä noin miehelleni, ei siinä ole mitään kamalaa.

Vierailija
7/48 |
06.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

naisia, ja jos vilkaisee, niin sitten on luottamus loppuelämäksi mennyt!" -mammat vastailemassa. Elämä on mustavalkoista ja aviollinen uskollisuus tarkoittaa sitä, että kuljetaan laput silmillä koko elämä.

Minä arvaan, että Hanna-Maria Seppälä.

Vierailija
8/48 |
06.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

katsokaa te jotkut fiksut ja sivistyneet vaan niitä juhlia ominaisellanne tavalla, vaikka selkä suorassa ja kädet ristissä..

me kommentoidaan myös miehen kanssa pukuja ja myös pantavuutta ; no ainakin siitä hetan miehestä sanoin,. että ompa kyl jotenki hottis, ja mies sanoi että hanestä ei oo... yllätys. meil on eri maku niin naisissa ku miehissä. vaik ihan heteroita ollaan.

Vierailija
9/48 |
06.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huumorintajuttomia ja mustasukkaisia av-mammoja taas täällä.

Vierailija
10/48 |
06.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

pimatsuiksi voisi sopia tosiaan toi Taiveaho, tai sitten se Olarin voimistelijoiden valmentaja, kuka lienikään. Taavitsainenkin voisi olla pimatsu mutta on jo pimatsuksi vähän iäkäs. En keksi enempää.

Vierailija
11/48 |
06.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosikoilta saa arvauksia...

Vierailija
12/48 |
06.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laura Lepistö ja vaimoni arvaa Satu Taiveaho

Vierailija
13/48 |
06.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mammat on varsin hyvällä itsetunnolla varustettuja tänään ;) Minäkin kommentoin ihmisiä noin miehelleni, ei siinä ole mitään kamalaa.

Mistenhän sekin nyt tähän liittyy?!

Mä en kommentoi ihmisiä noin enkä oikeasti jaksais kuunnella tollasta. Ei se nyt KAMALAA ole, mutta mun mielestä se on junttia ja jotenkin tosi noloa.

Mun mielestä on hassua katsoa hienoja pukuja samalla kun mun mies kulkee paskasissa kalsareissa kotona ja haisee. Älkää vaan kommentoiko, että kivat kotiolot teillä ja mies on ällö, muuten mä syytän teitä tiukkapipoisuudesta, miehen rajaamisesta ja huonosta itsetunnosta...

Vierailija
14/48 |
06.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

juntti mies? :D

Vierailija
15/48 |
06.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on vissiin huono itsetunto, ja se kyllä huononi eksäni kanssa, joka kommentoi samaan tyyliin vaikka ketä. En sanonut hänelle mitään ja yritin ajatella, että kaikkihan noin ajattelee, ja se vain sanoo ääneen, mutta oli se tylsää aina tajuta, että totakin se haluaisi panna. Rupesin ennen tapaamisiamme jännittämään, että mistäköhän tällä kertaa pahoitan mieleni. Ja miettimään vastaantulijoista, että haluiskohan se panna tuota ja tuota. Niin, veikkaan Laura Lepistöä.

Vierailija
16/48 |
06.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

opistoinsinööri! Arvasinko puolestani oikein?

Vierailija
17/48 |
06.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

opiskelija? Asutte Puu-Käpylässä ja hän pyöräilee töihin vuoden ympäri? Teillä on kaksi lasta, Touko ja Vilja, joita molempia olet imettänyt viisi vuotta? Miehesi on ollut molempien kanssa kaksi vuotta vanhempainvapaalla ja jo vauva-aikana kantanut heitä kantoliinassa? Te olette molemmat feministejä, pukeudutte kierrätysvaatteisiin ja syötte vain reilun kaupan ja luomuruokaa?

opistoinsinööri! Arvasinko puolestani oikein?

Vierailija
18/48 |
06.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten jonkun av-mamman äijän sanomisten ihmetteleminen voi merkitä huonoa itsetuntoa ja mustasukkaisuutta?

Miten voin olla mustasukkainen, jos jollakin on juntti mies? :D

Vierailija
19/48 |
06.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistenhän sekin nyt tähän liittyy?! Mä en kommentoi ihmisiä noin enkä oikeasti jaksais kuunnella tollasta. Ei se nyt KAMALAA ole, mutta mun mielestä se on junttia ja jotenkin tosi noloa. Mun mielestä on hassua katsoa hienoja pukuja samalla kun mun mies kulkee paskasissa kalsareissa kotona ja haisee. Älkää vaan kommentoiko, että kivat kotiolot teillä ja mies on ällö, muuten mä syytän teitä tiukkapipoisuudesta, miehen rajaamisesta ja huonosta itsetunnosta...

hieman enemmän kuin vähän, aiheen vierestä tämä kommentti ja tosi tekopyhä vielä.

miks pitäs olla paskaa kalsareissa jos ei niiin sivistyneesti osa nauttia linnanjuhlien katselemisesta ja miksei sais olla rennosti kun katsoo "hienoja pukuja". me ollaan rennosti, puolella silmällä vilkuillaan ja jutellaan, sekä juhlista, että ihmisistä, että puvuista ja omista asioista.

Vierailija
20/48 |
06.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni kolleega oli sanonut minusta miehelleni, että olen pantavan näköinen. So what? Kyllä kai ihmisillä huumoria pitää olla?

Mutta vastaus kysymykseen Karpela