Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
APUA!! mies on sukulaismiestään kuunnellessa
06.12.2009 |
saanut päähänsä että hänen pitää olla enemmän "mies"! tämä sukulaismies siis on keski ikäinen yksin elävä joka ei siivoa eikä pidä lapsiinsa yhteyttä. naiset oletettavastikaan eivät hänen elämässään kauaa viivy.
nyt mun mieheni sitten yrittää isoon ääneen (varmistaa että tämä sukulainen kuulee) muka selvittää asioita.. toisinsanoen työntää minua lähemmäs hellan ja nyrkin välissä-tilannetta!
onko ainoa vaihtoehto ero? tuntuu että mieheni on nyt omaksunut tämän "äijä" käytöksen :(
Kommentit (2)
on vaan hankala olla..enkä tiedä miten selvittää asia. mieheni ei kestä minkäänlaista mainintaa että hänen käytöksensä olisi muka muuttunut.
sanoo vaan kaiken olevan mun vika :(
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Sano sille miehelle, että katsoo nyt oikein tarkkaan, millaista elämää se sukulaismies elää. Sitäkö hän haluaa? Ihanko todella? Muista kertoa, mistä suunnasta ulko-ovi löytyy, jos tosiaan sellaista elämää haluaa.
Sun ei tarvi suostua tuollaiseen käytökseen - sä olet miehesi vaimo, et palvelija, kotipiika tai muutakaan vastaavaa. Ero ei ole ainoa vaihtoehto, mutta sekin on vaihtoehto. Ennen sitä on syytä keskustella tilanteesta hyvin vakavasti, mahdollisesti myös kokeilla parisuhdeterapiaa. Jos niistä ei apua ole, se ero voi olla hyväkin vaihtoehto. Paitsi jos haluat uuden mukavan uran miehesi kynnysmattona.