Onko ketään huimannut ennenkuin tiennyt olevansa raskaana?
Minua on muutaman päivän huimannut ajoittain. Tuntuu vähän siltä, kun olisi koko ajan hiprakassa tai olisi juuri laittanut uudet silmälasit päähän. Vähän pelottanut autoa ajaa, kun tuntuu että huimaa. Olen ajatellut, että johtuisiko väsymyksestä tai voisiko korvassani olla jotain häikkää (tasapainoelinhän sijaitsee korvassa). Kolmanneksi mietin, voisiko olla merkki mahdollisesta raskaudesta. Kuukautisia odotan alkavaksi huomenna ja lasta olemme yrittäneet. Kai tässä on lääkäriin kohta suunnattava.
Kommentit (4)
Meinasi jumpassa mennä taju kun nostin käsiä hartioiden yläpuolelle. Ihmettelin että onpas niskat mennyt äkkiä jumiin. Seuraavana päivänä siitä raskaustesti näytti positiivista ja seuraavat pari kuukautta huimasi jatkuvasti samalla tavalla.
Mullakin ekassa raskaudessa tuosta "päin seiniä" kävelystä ja huimauksen tunteesta tiesin, että olen raskaana jo ennen kuukautisten alkamispäivää. Eikähän ne sitten ikinä alkanutkaan..
Kaksi muuta raskautta on oireilleet muilla tavoin.
Olin polkupyörätestissä enkä tiennyt raskaudesta. Testi piti keskeyttää, kun mua alkoi huimata kauheasti. Ja huimasi muulloinkin kuin tuon kerran.
ensimmäinen oire on ollut juuri tuo huimaus. Varsinkin kyykystä ylös noustessa on huipannut oikein kunnolla. Johtunee osaltaan siitä kun mulla on alhainen verenpaine ja huimaa muutenkin helposti. Alkuraskauksissa tuo huimaus on silti ollut paljon voimakkaampaa ja yleisempää. Mulla siis kokemusta 7 raskaudesta (joista 3 tuulimunaraskautta). Pidän peukkuja sulle!