Miehet ja nalkutus
Oletteko muuten huomanneet et miehet nalkuttaa ja huomauttelee asioista yleisesti paljon enemmän kuin naiset? Ihan käsittämätöntä ja typerää oli se sit nainen tai mies.
Kommentit (3)
Että toinen ei kuuntele!
Ei siitä että toinen jauhaa.
..niin kauan kuin toinen ei kuuntele!! Niin kauan kuin ne itsestäänselvyydet jää hoitamatta eikä mies kanna vastuutaan, minä EN sulje suutani!
Mä mietin just, että mistä vois ostaa sellaisia kavereita miehelle, joille vois syöttää tietoja asioista, joissa miehen pitää parantaa. Nimittäin jos mä sanon jostakin jutusta kolme kertaa, mitään ei tapahdu, mutta jos joku miehen kunnioittama (jes, huomaan kyllä ironian) ihminen sanoo muina miehinä asiasta, mies on heti, että heeiii, mä en oo koskaan tajunnut, että tän voi tehdä näinkin! Aijaaaaaaa..... :/ Tällä logiikalla mä ajattelin, että mä voisin ehkä palkata jonkun hoitamaan likaiset työt mun puolesta.
Tyyliin:
Minä: "Sano sille, että sukat pitää pistää pyykkikoriin, niin vaimo pysyy tyytyväisenä."
Kaveri: "Pistäs hei sukat pyykkikoriin, niin vaimo pysyy tyytyväisenä, ja antaa sullekin joskus."
Mies: "Eikä! Ihanks tosi? Täytyypä kokeilla!"
Jep jep.
..niin kauan kuin toinen ei kuuntele!! Niin kauan kuin ne itsestäänselvyydet jää hoitamatta eikä mies kanna vastuutaan, minä EN sulje suutani!