joululahjavinkkejä tuoreelle aviomiehelleni
tilasin jo meille kevääksi lentoliput pariisiin, mutta oiskos jotain kivoja ylläreitä.. tarkotan, jotain, missä ois joku idea... itellä ei vaan ajatus kulje.. exälle tein sellasen paketin, missä oli vähän kaikkee "tarpeellista"
Kommentit (7)
eli ekana jouluna sen jälkeen, mä kudoin miehelleni mustat lapaset (tai oikeastaan kahdet, että sai tuplalapaset), joihin kirjoin sitten punaisella kämmenselkiin sydämet, ja sisäkämmeniin tekstit "rakastan sua" ja "t. oma vaimosi".
Vähän kyllä ensin epäröin, uskallanko niitä kuitenkaan antaa, mahtaako mies käyttää niin ällöromanttisia lapasia ollenkaan vai hävettääkö sitä vaan ne ihan kamalasti, mutta sitten pistin pakettiin ja annoin kuitenkin ne miehelle. Vähän se ensin niille naureskeli, mutta siitä edespäin veti ne joka talviaamu käsiinsä, ja uteliaille oikein esitteli, että "nämä on mun vaimoni itse tekemät". Mies käytti niitä viisi vuotta, kunnes nyt tän talven alussa joku ne varasti teatterin narikasta.
eilen tosin sanoin kaupassa, että pitäisköhän sitäkin taitoa verestää ja mies pyysi villasukkia.. :)) en tiiä, saisinko jouluksi valmiiksi..
ap
kun rupesin niitä lapasia tekemään. Olin vaan itsekin silloin miettinyt, että mitä antaisin hänelle lahjaksi, ja halusin antaa jotakin persoonallista, jolla on merkitystä, en mitään markettitavaraa. Muistin, että olin silloin joskus peruskoulussa tykännyt kutomisesta, ja päätin kokeilla :) piti sitä ensin vähän muistella, mutta lähti se siitä sujumaan, niinkin hyvin, että nykyään mä jopa luokittelen kutomisen yhdeksi harrastuksistani.
Jos et jouluksi saakaan valmiiksi, niin anna joululahjaksi lupaus uusista villasukista heti, kunhan ne valmistuvat :)
saat helposti tehtyä parissa viikossa vaikka taito olisi ruosteessa. Siitä vaan neulomaan, mutta varo siihen jää koukkuun :)
yks asia mua niissä eilen jo mietitytti, se hiton kantapää.. Muut hanlaan, mutta sitä en.. :)
on novitan 7-veljestä lankakerän vyötteessä selkeä ohje ja novitan nettisivuilla selkeä kuvallinen ohje. kantapää pelottaa monia, kun se on muka niin vaikea, mutta ei se todellisuudessa ole sileää neuletta hankalampi.
maksulliset sitä ei kiinnosta, koska kotona minä odotan.. ;)
ap
p.s. iteeni ei noi venäläistyyliset pantterikuviot kiinnosta