En aio tänä vuonna muistaa lasteni opettajia
sillä täällä olen oppinut, ettei opettajien mieltä lämmitä kuin arabian/iittalan/villeroyn tuotteet, laatuviinit ja käsin tehdyt suklaat.
Joka vuosi saa lukea listaa mitä opet haluaa ja mitä ne inhoaa. Inhokkeihin kuuluu yleisesti se, mitä suurin osa muksuista opeilleen tuo; suklaata, kynttilöitä, tuikukippoja, kukkia....
Kansankynttilät saa työstään palkkaa ihan niin kuin muutkin työssäkäyvät ja kaikki muu muistaminen on extraa jota opet ei näköjään osaa arvostaa.
Olkoon siis ilman mitättömiä lahjojani sillä en halua kuluttaa huikeita summia 4 lapsemme opettajien lahjoihin vaan haluan panostaa lasteni lajhjoihin. Opettajaa muistaisin lähinnä merkiksi, että arvostan hänen työtään. Mutta ei tunnu kelpaavan jos lahja ei ole tarpeeksi arvokas....
Kommentit (23)
Ja jos palkat ei huimaa. niin vanhempienko kuuluu korvata se arvokkaallalahjalla????
ja korvata arvokkaalla lahjalla
piti sanomani mutta läppäri sylissä televisiota katsellen ei ole hyvä yhdistelmä ;-))
Itse en todellakaan kaipaa mitään lahjoja työssäni lasten vanhemmilta. Suoraan vanhemmilta ja lapsilta saatu kiva palaute hyvin tehdystä työstä on kaikista parasta! Ja jos jotain lapsi haluaa välttämättä antaa, niin esim. itse piirretty kortti on kaikista paras lahja ja muistamisen osoitus.