Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten leikkaat pikkupojan hiukset, siis selittäkää mulle se leikkaustekniikka

Vierailija
05.12.2009 |

Tytön otsatukka on helppo leikata suoraksi ihan ilman mitään ohennuksia tai muuta (saa tähänkin antaa vielä lisävinkkejä jos leikkaus kaipaa muutakin kuin pelkän suoraksi leikkauksen oikeaoppisesti). Ja se on kelvannut ihan hyvin meillä tähän saakka.

Nyt pitäisi pienen pojan tukkaa leikata. En halua että se näyttää samalta kuin tytön otsatukka, siis tukan alareuna ei saisi olla tasainen, joten miten leikkaan luonnollisen näköisen tukan, sitä pitäisi lyhentää edestä ja sivuilta ainakin, ja päälaeltakin kai. MUTTA en halua sitä ajaa millään koneella, tukka on tosi tuuhea ja sitä on paljon. Osaisiko joku selittää minulle leikkaustekniikkaa? Kiitos suuresti jo vaivannäöstä etukäteen!

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
07.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

juuri näin, tuskin se on kampaajilga paljon pois, jos jokunen leikkaa silloin tällöin hiukset itse.

Vierailija
22/22 |
07.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja harjoittelin sitten rauhassa sen ihan lyhyen tukan kanssa. Jos meni pieleen, otin tas koneella ihan lyhyeksi. Otsa on tosiaan paras leikata kampa juuri päinvastoin kuin tytöllä. En ihan hahmottanut aiemmista selityksistä tarkoittivatko samaa: eli kun tytön hiukset leikkaan niin, että kampa on vaakasuorassa otsan suuntaisesti ja laikkaan tavallaan vasemmalsta oikealle. Pojan kohdalla käännä kamman niin, että kampa on pystyssä ja piikit tulevat minua itseäni päin ja leikkaan ylhäältä alas/alhalta ylös. Hiukset lyhenevät, mutta leikkausjälki ei ole samalla tavalla viivasuora kuin tytöllä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan yhdeksän