Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Kun oman miehen tuoksu ällöttää
05.12.2009 |
Parisuhteessa on ollut huonoja aikoja jo kohta kymmenen vuotta. Kaikkea mahdollista pettämisestä alkaen. Yhdessä ollaan kuitenkin pysytty, vaikka omat tunteeni ovat kuolleet jo aikaa sitten. Seksielämää edes jonkinlaisena on silti jatkettu. Nyt uusimpana reaktiona itselläni on, että en voi enää sietää edes miehen tuoksua ja makua: hengitys haisee pahalta ja sperma tuoksuu ja maistuu ihan kammottavalta. Onko muilla, joiden tunteet puolisoa kohtaan ovat kuolleet samanlaisia kokemuksia?
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa