Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

2 asiaa joihin olen ihan leipiintynyt

Vierailija
04.12.2009 |

1) jotkut ekan vauvansa äidit, jotka ovat nyt "niin kokeneita" ja hehkuttavat äitiytensä KOKENEISUUTTA jne. jne. ... ja miten lapsi on muuttanut elämää ja ei ole muuttanut elämää ja sitä ja tätä... no eivätpä tiedä mitään

(itsellä 4 lasta 0-16 v., no "erehdyin" sitten tilaamaan vauva-lehden, jotenkin tuntuu että jutut ja aiheet vaan kiertää kehää ja aina vaan saman toistoa... no mä olenkin lukenut/tilannut vauva-lehteä jo sen ihan ihka-ekasta numerosta asti. Toki ollut välillä taukoja, mutta tosi monta vuotta yhteensä olen sitä lehteä - ja 2plussaa - tilannut ja lukenut. Joten kai ne jutut alkaa sitten jo jopa vähän tympimään jossain kohtaa. Vai onko se vaan että alan tunteam itseni vanhaksi?)

2) joka paikassa mainostettava ja tyrkytettävä Duplo eläintarha "vuoden taaperolelu".

Hohhoi.

Duplot ihan kivoja joo. Mutta ärsyttää kun tuo on melkein ainoa mitä kaupoissa on ylipäänsä tarjolla tai ainakaan tarjouksessa näin jouluaikaan.

(Meillä on jo tuota eläinsarja tarpeeksi; olisin mielelläni ostanut vaikka Duplo-lentokentän tai -merirosvolaivan, jos olisi jossain tarjouksessa tai ylipäänsä myynnissä.)

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla