Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Synnytyksen lähentymisen merkeistä :-)

Vierailija
04.12.2009 |

Eikös limatulppa olekin samalla lailla venyvää kuin ovislima?

Mulla vikat viikot menossa ja valkovuoto muuttunut yhtäkkiä todella vetisestä paksuksi. Ollut monta kuukautta runsasta ja hyvin vetistä. Luulinkin aluksi lapsivedeksi, mutta testattiin muuksi.

Onko muilla käynyt näin?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
04.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis edellistä odottaessa olin loppuvaiheessa varma että kaikki limainen on juuri limatulppaa mikä tuolta alakerrasta tunkee... vaan ei. Kun sitten vasta sairaalassa se "oikea" limatulppa tuli, se oli tosiaan TULPPA. Siis sellainen pikkusormen paksuinen ja pituinen pötkylä, jota ei olisi saanut poikki edes sahalla... Jossain lakritsipusseissa on sellaisia samanlaisia lakupötkylöitä, ovat muuten jääneet syömättä sen jälkeen, kun ovat vielä väriltäänkin samanlaisia vaaleanruskeita...

Loppua kohden varsinkin, jos nyt muutenkin raskauden aikana, kaikenlaisia vuotoja tulee, ja loppua kohden ainakin valkovuoto muuttuu koostumukseltaan limaisemmaksi... mutta siis se limatulppa voi irrota viikkoja ennen synnytystä, tai vasta synnytyksen yhteydessä niin kuin mulle kävi. Ja kun sen kerran näkee, ei kyllä erehdy toiste niitä muita limoja siksi luulemaan... =)

Vierailija
2/4 |
04.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

viikon ajan ennen synnytystä. Muistaakseni se oli sellaista venyvää limaa, mutta siitä jo 4- vuotta, joten muisti voi pettää. Limatulppaa se oli ihan 100% varmuudella ja siinä oli veriviirujakin. Ei ollut missään vaiheessa tuollaista tulppaa.

Onko muilla muuttunut valkovuoto ennen synnytystä paksummaksi?

Koitan ennustaa onko jäljellä viikko vai kenties enemmän :-)

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
04.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulle sanottiin että limatulpan irtoaminen VOI kertoa että synnytys on lähellä, tai sitten ei. Saattaa mennä pitkäkin aika ennen kuin synnytys käynnistyy. Mulla irtosi melkein 2vkoa ennen kuin sitten käynnistettiin kun meni niin paljon yli. Valkovuoto oli lopussa paljon paljon runsaampaa, ehkä juuri paksumpaakin. Limatulpassa on minun mielestäni veriviiruja.

Vierailija
4/4 |
04.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka kaks olenkin jo synytänyt, (en ole sellaista nähnyt) mutta ennen molempia synnytyksiä mulla tuli noin viikon ajan ihan ihmeellisiä kuumia altoja. Keskellä talvea helotin punaisena ja hikoilin..Kesti noin 5 min ja oli todella kiusallisia

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kuusi