Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko kierukan poisoton jälkeen tulla heti raskaaksi?

Vierailija
05.11.2009 |

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
05.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Periaatteessa voi tulla jo "ennen poistoakin". Siis niin että seksiä esim päivää ennen poistoa, siittiöt voi elää sen 5 päivääkin...

Vierailija
2/5 |
05.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan niinkuin jo ala-asteella opetetaan mitä suojaamaton yhdyntä voi saada aikaan.

Toki esim. hormonikierukan jälkeen sanotaan että hetki voi mennä, kun hormoni ensin poistuu kokonaan elimistöstä jne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
05.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki esim. hormonikierukan jälkeen sanotaan että hetki voi mennä, kun hormoni ensin poistuu kokonaan elimistöstä jne.

asiantuntijan sanoa, koska mitään hormonia ei ole elimistössä sellaísia määriä, että vaikuttaisi hedelmällisyyteen.

Vierailija
4/5 |
05.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

hormonikierukassa ole pelkkää keltarauhashormonia niin kuin minipillereissäkin? Jos näin, niin raskaaksi voi tulla heti, kun kierrukka otetaan pois.

Mä en kyllä tiedä a) onko siitä jotain suosituksia, että kuinka kauan pitäisi olla "raskautumatta" poiston jälkeen

b) aiheuttaako se itse kierukka jotain, miksi raskaaksi ei heti pystyisi tulemaan.

Vierailija
5/5 |
05.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

hormonikierukassa ole pelkkää keltarauhashormonia niin kuin minipillereissäkin? Jos näin, niin raskaaksi voi tulla heti, kun kierrukka otetaan pois. Mä en kyllä tiedä a) onko siitä jotain suosituksia, että kuinka kauan pitäisi olla "raskautumatta" poiston jälkeen b) aiheuttaako se itse kierukka jotain, miksi raskaaksi ei heti pystyisi tulemaan.

a) ei

b) ei

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kolme