Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä en juuri koskaan saa joululahjaksi konvehteja :(

Vierailija
24.11.2009 |

Saati muitakaan joulumakeisia. Ihan tyhmää, aina odotan kieli pitkällä että pääsen niitä suklaita ja muita syömään, mutta ei, joka kertaa saa pettyä. Itse ei sit kuitenkaan tule ostettua.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
24.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvänä puolena on, että saisi ostaa sellaisia konvehteja, kuin itse haluaisi, mutta minäkään en koskaan osta... kun ajattelen, että jospa niitä juuri tänä jouluna tulee laatikkokaupalla joltain :)

Vierailija
2/10 |
24.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite oon itelleni joulusuklaat ostanu jo monta vuotta. No saanpa ainakin mieleisiä. Ja mä vielä tykkään niistä Pandan ja Fazerin konvehdeista, jotka on joidenkin mielestä ihan kauheita..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
24.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ostan tänä vuonna itse konvehdit, hyviä käsityönä tehtyjä, ei jää varmasti syömättä...

Vierailija
4/10 |
24.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä en joulua vietä odottaen niitä lahjoja!

Ihana kokoontua sukulaisten ja perheen kanssa yhteen, laulella joululauluja ja syödä mahtavaa jouluruokaa ja se tunnelma

Vierailija
5/10 |
24.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

joku jaksaa edes miettiä sellasta asiaa kuin konvehdit. eiköhän se ole helppoa ostaa itse mieleisiä konvehteja kaupasta.

Jos jää syömättä niin voi viedä jollekin tuliaisina.

Vierailija
6/10 |
24.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa ihan itse ostaa just sellaisia kuin itse haluaa (olen vaativa suklaan laadun suhteen).

Vierailija
7/10 |
24.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä hirveämmin niistä tykkää. Pari konvehtia sellaista mitä syön yleensä ja loput jää sitten siihen. Kerran olin heittänyt loput kaappiin minne en pahemmin katso ja puolenvuoden päästä siivosin samaista kaappia ja tuli löytöjä :D

Heitin ne sitten roskiin. Mitäpä noita säästelemäänkään

Vierailija
8/10 |
24.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on hyvin helppoa - olen aivan varma etten saa konvehteja lahjaksi, joten jos haluan suklaata, ostan suklaata.

Meillä siis ei osteta lahjoja aikuisille.

Vierailija
9/10 |
24.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä hirveämmin niistä tykkää. Pari konvehtia sellaista mitä syön yleensä ja loput jää sitten siihen. Kerran olin heittänyt loput kaappiin minne en pahemmin katso ja puolenvuoden päästä siivosin samaista kaappia ja tuli löytöjä :D

tekee aina pahaa, kun joku sanoo heittävänsä syötävää roskiin. Olisit antanut jollekin (ei nyt tietysti vanhentuneita) tai käyttänyt leivonnassa tai jälkkäreissä.

Vierailija
10/10 |
24.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tekee aina pahaa, kun joku sanoo heittävänsä syötävää roskiin. Olisit antanut jollekin (ei nyt tietysti vanhentuneita) tai käyttänyt leivonnassa tai jälkkäreissä.

mutta enpäs sitten muistanutkaan niitä ottaa pois. :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kolme