Tuleeko Kaalimadosta tilatut tuotteet oikeasti huomaamattomasti
vai onko lähettäjänimeksi laitettu esim.k.aalimato
Kommentit (32)
eivät he tyhmiä ole, kahvitauoilla naureskellaan sitten että taas se haki paketin...
Eli postin työntekijöitä todella kiinnostaa postin sisältö ja saajat.
Mistä ihmeestä postin väelle selviää että joku firma nimeltään "Bluehill" tms. myykin seksileluja. Paitsi tietenkin jos itse on saanut tuolta postia. ;)
ja postinjakajat tietää muutenkin kaikkien asiat..(tunnen niitä) ja jos esim haluu pitää vielä omana tietona rasakuden tai edes sen haaveilun niin tilaappa vauva-lehti ja sun naapuri on jakaja tai mummo tai anoppi yms!
joo ja se kaalimadon paketti tuli huomaamattomasti =)
pienellä paikkakunnalla sillä on todellakin väliä.
kyllähän ne postissa tietää, mutta onko sillä jotain väliä?
ja leikkifirmat. Pienemmät ja ohuet tilaukset saa omaan postilootaansa, kätsyä.
postin työntekijät eivät masturboisi...
Apuvälineillä tai ilman -mitä naureskelemista siinä on?
Olen tehnyt pari tilausta Kaalimadosta ja todellakin tulee huomaamattomasti. Firman nimi siinä näkyy, mutta sillä ei ole mitään viittausta Kaalimatoon. Kaalimatoon nyt saatavilla myös 10 euron alennuskoodi, sen voi tsekata täältä http://www.seksileluja.com/kauppa/1/kaalimato
Kyllä postilaiset tietää noi "huomaamattomat lähetykset" :)
Ei tule, mä tilasin ja oli kääritty sellaseen läpinäkyvään sellofaaniin. Päällä oli vielä tarra jossa luki "sisältää masturbaatiovälineitä". En oo kehdannu mennä postiin sen jälkeen :(
[quote author="Vierailija" time="31.03.2014 klo 15:41"]
[/quote]
Ai tietääkö? Mitähän ne kuvitteli mun tilanneen kun hain postista "huomaamattoman" lähetyksen joka sisälsi ompelutarvikkeita. =)
[quote author="Vierailija" time="31.03.2014 klo 16:49"]
[quote author="Vierailija" time="31.03.2014 klo 15:41"]
[/quote]
Ai tietääkö? Mitähän ne kuvitteli mun tilanneen kun hain postista "huomaamattoman" lähetyksen joka sisälsi ompelutarvikkeita. =)
[/quote]
Saivat naurunremakan kun lähdit, koska luulivat että paketissasi oli jättidildo
Tuleeko 65kg Realdolli huomaamattomasti ?
Nukelle kyytiä jos vaimo ei anna ;)
Eli seuraamalla kuka noista asiakkaista tuli hakemaan sauvaa.