Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljon teiän kampaaja käynnit maksaa?

Vierailija
04.12.2009 |

Ja mitä teille tehdään? Mitä haluaisitte että myös tehtäisiin kampaaja käynnillä.

Minulla maksaa 94,-. Minulla on polkka tukka johon laitetaan väri yhdellä värillä ja leikataan.

Hintaan kuuluu föönaus ja kahvi. Haluaisin myös päähieronnan pesun yhteydessä ja enemmän laitetun näköisen lopputuloksen.

Kampaajani tekee hyvää työtä. Leikkaus ja väri ovat todella hyvät. Saan kotona laitettua hiukset helposti, mikä nyt on pää asia.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
04.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin aikaisemmin Helsingissä Katja-Maria teamissa ja hintaa tuli 109e.

Vierailija
2/18 |
04.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

en leikkaa hiuksia ja värjään itse. Väriin menee se kymppi niin aika halvalla pääsee ja lopputulos on mahtava :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
04.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sis. pesu, leikkaus, väri kahdella värillä ja kulmien muotoilu ja kestoväri. Hiukset puolipitkät, malli helppolaittoinen

Vierailija
4/18 |
04.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti on nimittäin kampaaja ja joskus teen palkaksi sen tukalle jotain... :)

Vierailija
5/18 |
04.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on luonnostaan punaiset hiukset, joten en värjää hiuksiani. Leikkaus maksaa n. 20 €/kerta. Käyn n. kerran kahdessa kuussa kampaajalla.

Joskus otin raitoja, niin silloin maksoi n. 55 € leikkaus ja raidat. Asun siis Itä-Suomessa pienellä paikkakunnalla.

Vierailija
6/18 |
04.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munkin mielestä reilu 90 euroa. Mä olen käynyt vuosia samassa ja aina siellä hierotaan pää. Kahvitkin saa. Siis värjäys, leikkaus ja kampaus. Kyllä mulle tehdään ihan kampaus, ei pelkästään vaan föönata. Ei siis juhlakampausta, jossa laitettaisiin rullilla, raudoilla, tupeerattaisiin tms.

Yess! Fredalla on mun paikka.

Vierailija
7/18 |
04.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

maksaa juuriväri + leikkaus (tai oikeastaan tasoitus) n. 50-60 euroa, mutta välillä käyn yhdessä toisessa paikassa, missä noi maksaa n. 80 euroa. Helsingissä molemmat paikat (aika lähellä keskustaa). Joka toinen kuukausi pitäisi käydä juuri värjäämässä, mutta latvoja tasoitan vain n. joka neljäs kuukausi.

Vierailija
8/18 |
04.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sisko on parturi-kampaaja ja saksii kuontalon ilmaiseksi. väriä ostan kaupasta aina silloin tällöin, värjään itse tai sisko auttaa.

Vierailija
9/18 |
04.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolipitkät, olkapäille ulottuvat hiukset, niiden leikkaus ja värjäys, yleensä 2-3 samanvärisellä, mutta erisävyisellä värillä värjätään, 4krt vuodessa käyn.

Vierailija
10/18 |
04.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitkien hiuksien leikkaus. Käyn n. kerran vuodessa leikkuuttamassa kerralla 10-15 cm pois

Vierailija
11/18 |
04.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

leikkaus ja moniväri.. pk-seudulla asun, jotn kalliimpi siksi.

Vierailija
12/18 |
04.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

stadissa,keskustassa. 120€ Leikkaus + värjäys

Vierailija
13/18 |
04.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja helsingissä

Vierailija
14/18 |
04.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ranskassa. Kyseessä valtakunnallinen trendikäs ketju "Jean Louis David". Tekevät tosi hyvää jälkeä. Jos haluaa hiushoidon ja päänahan hieronnan, maksaa n. 7 euroa enemmän (mikä on mielestäni älytöntä).

Värjään itse kotona. Kerran värjäsin tuolla samassa paikassa ja väri epäonnistui, oli aika tumpelo muija sillon asialla. Sillon päätin et jatkan itsevärjäämistä, ja hyvä onkin aina lopputulos, vaikka ärsyttävää hommaahan se on.

Vierailija
15/18 |
04.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkät hiukset. Leikkaus ja monivärivärjäys Turussa.

Vierailija
16/18 |
04.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väri ja jotain piristettä siihen sekaan sekä tietty leikkaus. Hiukset puolipitkät. Hintaan kuuluu päänahan hieronta, hiusten laitto lopuksi sekä kahvi. Ja Kuopiossa asun.

Vierailija
17/18 |
04.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kevytvärin (12e) ostan kampaajalta ja laitan itse. Ehtii sopivasti kulua pois ennen seuraavaa leikkauskertaa, ei tule ongelmia juurikasvun kanssa. En halua monivärivärjäystä, joten onnistuu hyvin itseltäkin.

Vierailija
18/18 |
04.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

esim keväällä halusin tummista hiuksistani vaaleat, maksoi 90 euroa kerta,

viimeks otin muutaman raidan ja leikattiin ni 65 euroa.

halvin tais olla pelkkä leikkaus noin 25 euroa.

haluaisin kampaajalleni ehdottomasti MUKAVEMMAN PESUTUOLIN!!

mulla meinaa puutua pää, niskoista puhumattakaan kun vaalennetaan värjätään tms ja joutuu olemaan siinä pitkään. :(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän seitsemän