Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis voiko mieheltä tulla ilman orgasmia=tyydytystä?

Vierailija
27.05.2008 |

Niinhän se taitaa olla, mutta haluaisin nyt lopullisen varmistuksen tähän asiaan.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
27.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen luovuttanut spermaa ja ainakin siinä juttu oli ihan mekaaninen enkä voi sanoa saaneeni mitään seksuaalista tyydytystä.

Vierailija
2/7 |
27.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos runkkaa mällit, niin kyllä se poikkeuksetta tuntuu hyvälle ellei tee sitä liian nopeasti. Oliko tilanteessa joku kiire vai oliko muuten hankalaa? Löysälläkin munalla voi laueta ja se ei ainakaan tunnu tyydyttävältä, vaikka laukeaisi pilluun.

Olen luovuttanut spermaa ja ainakin siinä juttu oli ihan mekaaninen enkä voi sanoa saaneeni mitään seksuaalista tyydytystä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
28.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joissakin tilanteissa, esim. jos seksi keskeytyy jostain syystä hetkeksi, mutta olen hyvin kiihottunut ainakin minulta joskus tulee ilman selkeää orgasmia. Siis spermaa tulee ulos, ei ehkä ihan täyttä lastia, mutta reilusti kuitenkin. Varsinainen orgasmi on tällöin ainakin hyvin hyvin heikko tai sitä ei ole ollenkaan...? Tuntuu vähän siltä kuin virtsaputki supistelisi ja ihan mukavaltahan sekin tuntuu, mutta ei ole selkeä orgasmi, siemennestettä vaan tulee ulos eikä se tule edes niin voimalla kuin yleensä. Tällöin pystyn myös jatkamaan seksiä oikeastaan samantien ilman, että kaluni pehmenee.

Vastaavasti välillä pystyn kyllä saamaan orgasmin myös ilman siemensyöksyä supistelemalla jotain vatsanpohjassa olevia lihaksia tietyllä tavalla. Ei onnistu ihan aina. Tämä on helpompaa seisaallaan kuin makuulla ja menee kyllä vähän urheilun puolelle, mutta on ihan hauskaa jos haluaa vähän pidempään pitää hauskaa. En sitten tiedä olenko vähän oikku näissä kun joku nainen joskus on vähän ihmetellytkin varsinkin tätä siemennesteetöntä orgasmia, ei kuitenkaan valitellut kun jatkettiin samantien hommia=)

Vierailija
4/7 |
03.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 28 vuotias mies. Ja olen ihmetellyt miten voi tulla siemen syöksy ilman erektiota ja tyydytystä:/ yleensä tulee iha vaa toissä tai sellasessa paikassa missä ei ole mitään seksuaalista. Ekan kerran vähä ihmetteelin että mitä. Ja vasta alkanut ja kolme kertaa jo käynyt. Mistähä johtuu onko jollai muulla?

Vierailija
5/7 |
03.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä voi. Ja orgasmin pystyy saamaan ilman "tulemista"

Vierailija
6/7 |
03.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se molemmin päin mahdollista. Eli voi saada pelkän siemensyöksyn ilman orgasmia ja orgasmin ilman siemensyöksyä. Olen saanut molemmin päin. Nyt syön sellaisia lääkkeitä, että siemensyöksy menee virtsarakkoon, eli vielä kolmas muoto. Se on siitä välistä, eli tyydytys on puolittainen, koska kuuma sperma ei tule sykäyksittäin ulos ja paksun sperman tunteminen peniksen sisällä matkalla ulos jää pois. Toisaalta asiassa on se hyvä puoli, että miltei välittömästi pystyy toiseen sessiion. Naisystänäni on kyltymätön ja hän pitää siitä, että olemme pari-kolme kertaa saman illan/yön aikana silloin kun tapaamme. Nyt se onnistuu helposti joka kerta.

Vierailija
7/7 |
03.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli mulla ei hätää ehkä normaalia eikä siitä ny haittaakaa ole vaikka housuihin tuleeki:)
Ei varmaa tarvii lekurii mennä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kaksi