Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ärsyttää! Kaveri lupasi 2 kk sitten myydä minulle lähes vauvantarvikkeet, kuten sängyn, vaunut,

Vierailija
04.12.2009 |

turvakaukalon ja syöttötuolin. Nyt kun otin häneen yhteyttä, niin hän onkin myynyt kaiken huutiksessa.

Prkl, kyllä minä se romppeet muualtakin hankin, mutta pakkoko on luvata jotain, jos ei aio pitää lupaustaan?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
04.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
2/11 |
04.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliskohan sun pitäny ostaa ne sillon välittömästi kun oli puhetta asiasta, jos hän kyllästyi odottamaan..?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
04.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

oma hyvä ystäväni lupasi minulle myös vauvan vaatteita ja äitiysvaatteita tosin ilmaiseksi ja joskus pieneksi menneitä vaatteita mitkä ei itselleen mennyt niin lupasi minulle tuoda ja puhui tästä asiasta monta viikkoa.

Aina kävivät kylässä mutta ei ikinä ollut noita vaatteita mukana kun kyselin ja en tähänkään päivään mennessä ole mitään häneltä saanut.

Tuo itseäni ottaa päähän kun en sitten aikonut ostella vauvan vaatteita paljoa, mutta olisi toki pitänyt.. minkä takia ihmiset lupailee jotain ja sitten käy näin..

Vierailija
4/11 |
04.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa ajatteli et olit tullut toisiin ajatuksiin kun susta ei mitään kuulunut kahteen kuukauteen? Jotkut on nimittäin nopeita, ei ne tajua et joku voi kuukausikaupalla jahkata tuollaista asiaa.

Vierailija
5/11 |
04.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisit hakenut silloin heti. nuo mainitsemasi tavarat vie paljon tilaa, itse en voisi kuukausitolkulla säilytellä odottamassa että kaveri tulee hakemaan. Tai ehkä tarjosit niistä minimaalista summaa ja hän ei kehdannut sanoa että haluaa enemmän. Huutiksessa saa hyvän hinnan kuitenkin.

Vierailija
6/11 |
04.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa ajatteli et olit tullut toisiin ajatuksiin kun susta ei mitään kuulunut kahteen kuukauteen? Jotkut on nimittäin nopeita, ei ne tajua et joku voi kuukausikaupalla jahkata tuollaista asiaa.

Vierailija
7/11 |
04.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen kiinnostunut ostamaan tavarat ja palaan vähän myöhemmin asiaan. Olin silloin vasta rv 11, joten minun puolestani hankinnoilla ei ollut kiirettä.

Kaveri vastasi "joo, palataan asiaan". Oliko nyt väärin pitää tuota sopimuksena siitä, että kaupat tehdään myöhemmin?

ap

Vierailija
8/11 |
04.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tilaa. Olisi ollut kuitenkin asiallista ottaa sinuun yhteyttä ennen myyntiä - toisaalta, et ole itsekään ottanut yhteyttä pariin kuukauteen, joten olisit sinäkin voinut ymmärtää, ettet voi olettaa toisen säilövän tavaroita nurkissaan kuukausitolkulla siihen asti kun sinulle sopii ottaa ne vastaan. Olisit voinut itse ottaa muutaman viikon sisällä yhteyttä ja sopia asiasta tarkemmin etkä jättää asiaa silleen.

Minusta te kummatkin olisitte voineet toimia paremmin tässä asiassa. Sinuna en kantaisi kaunaa, sillä myös omassa toiminnassasi oli puutetta.

Vierailija
9/11 |
04.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kysäistä, että haluatko ostaa kamat nyt kun hän haluaa päästä niistä heti eroon. Muuten hän on ajatellut laittaa ne heti huutikseen.

Vierailija
10/11 |
04.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, mun mielestä tää on aika tavallista, että vauvantarvikkeiden myynnistä tulee väärinkäsityksiä. Siksi mä en enää tutuilta mitään ostakaan, en vaan jaksa sitä jahkaamista. Moni on valmis myymään, ja minä ostamaan, mut sit kun sitä toppahaalaria yms. saa odotella tammikuuhun tai tavarassa on "ihan vaan pieniä käytön jälkiä" niin kaupoista jää lähinnä turhautunut olo. En myöskään itse lupaile mitään turhia tarvikkeita kenellekään vaan myyn pois heti kun en tarvitse. Mikään ei ota niin päähän kuin esimerkiksi turvakaukalo, joka pyörii turhana nurkissa viemässä tilaa, kun kaveri ei "muista" hakea sitä omiin nurkkiinsa. Meillä on siis niin pienet säilytystilat, että mitään ylimääräisiä en säilyttele, vaan vien joko mökille varastoon tai sit myyn heti.

Joten ap, ota vaan opiksesi ja osta ja myy tästä lähin virallisten kanavien kautta. Vauvantarvikkeiden vaihtelu kavereiden kesken voi olla ajatuksena lämmin ja kiva, mut käytännössä se ei vaan meinaa toimia kitkattomasti.

Vierailija
11/11 |
04.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiaa ajateltuaan taisi tulla siihen johtopäätökseen, että huutiksesta saa kovemman hinnan tavaroistaan. Tai sitten oli vaan liian hätäisesti luvannut sinulle ja muuttanut mieltään, tökerösti toimittu kuitenkin!