Miten ihmeessä yhteys Ryanairille? Tuplabuukkaus lennolle..
Asiakaspalvelusta ei vastata, ja jos vastataan, puhelu katkeaa pian. Fakseihin ei vastata, ensimmäinen lähetetty toissapäivänä ja mitään vastausta ei kuulu.
Varasin lennot netissä, maksoin luottokortilla, mutta summa on veloitettu kortilta tuplana. Myös kaksi buukkausta tehty samoille lennoille (meno-paluu) Miten ihmeessä saan peruttua toisen lennon? Netissä pääsee vain vaihtamaan lentoa, ei perumaan.
Ottaa niin raakasti päästä!!
Kommentit (8)
tai mieluummin vaikka sähköposti tai molemmat ja ilmoita virheellisestä veloituksesta. Ilmoita myös, että otat asiassa yhteyttä kuluttajaviranomaiseen, jos asiaa ei ole selvitetty xx.xx. päivämäärään mennessä. Tai sitten soitat suoraan kuluttajaneuvojalle vai mikä se on.
ettei näiden halpisyhtiöiden kanssa välttämättä asioiden hoitaminen onnistu? Siihen on ihan syynsä, miksi jotkut myyvät halvemmalla kuin toiset.
Suosin kunnon lentöyhtiöitä ihan siitä syystä, että asiat hoituvat ja että asiakkaana saan myös palvelua. Mielelläni maksan lisää siitä mahdollisuuudesta. Ja lennän 10-20 lentoa vuodessa
kyseisellä lentoyhtiöllä. Faksia lähetetty 2kpl, sähköpostia myös. Soitin myös kuluttajasuojaan, sieltä kehoitettiin tekemään kirjall. rekkuli postitse jos peruminen ennen lentoa ei onnistu.
ap
on ainakin ennen vastanneet puhelimeen. Olen soittanut useamman kerran. Ja itse asiassa saanut hyvääkin palvelua, ja rahat takas sellasessa tapauksessa jossa ne ei yleensä korvata.
Katso että numero mihin soitat on varmasti oikein.
on ainakin ennen vastanneet puhelimeen. Olen soittanut useamman kerran. Ja itse asiassa saanut hyvääkin palvelua, ja rahat takas sellasessa tapauksessa jossa ne ei yleensä korvata. Katso että numero mihin soitat on varmasti oikein.
näppäilty oikein. Yhdestä jopa vastattiin, mutta yhteys katkeili, eikä asiakaspalvelija kuullut ääntäni. Huhhuh. Kylläpä on vaikeaa. Luottokuntaan lähti kirjall. selvitys asiasta, he aikovat alkaa myös selvittä tätä sotkua.
ap joka menee nyt takuulla viim. kerran Ryanairilla.
Jos maksoit Visalla, niin asia järjestyy viimeistään sitä kautta.
kukaan tiedä?
ap