Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

paljonko napsahti tänään tilille?

Vierailija
04.12.2009 |

minulle n 2000e.

Kotona olen kotihoidontuella ja raha on enemmänkuin tervetullut.

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
04.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehelle 3 tonnia.

Ja ihan elämiseen menee, minä olen kotihoidontuella.

Vierailija
22/33 |
04.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tilasin alkuvuonna uuden veroprosentin mahd. tarkoilla laskelmilla. En halunnu antaa valtiolle ilmaista lainaa. Fiksu laskelmoisi niin, että ottaisi isot mätkyt, niin saisi ilmaista lainaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
04.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

n. 1500. Huikea summa mielestäni ylimääräistä rahaa!

Vierailija
24/33 |
04.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

n. 1500. Huikea summa mielestäni ylimääräistä rahaa!

Vierailija
25/33 |
04.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvoin menee näin nappiin. Yleensä tulee takaisin sellainen 100-200 eur.

Vierailija
26/33 |
04.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

enemmän kun palkka kuukaudessa, häpi häpi

Vierailija
27/33 |
04.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan mahtavaa, oon yleensä aina joutunu maksaa!

Vierailija
28/33 |
04.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

musta on kyllä ihan tyhmää lainata valtiolle korotonta lainaa. Yleensä lasken tarkemmin että menee tasan, ei mätkyjä, ei palautuksia.

Vierailija
29/33 |
04.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ensi vuonna taitaa mennä vielä enemmän tasan, en ymmärrä miksi jotkut palkansaajatkin maksavat turhaa lainaa valtiolle ja iloitsevat sitten tuhansien palautuksista.

Tuttu aina kituuttaa vuoden ja sitten kun tulee veronpalautukset, nytkin 3000€, 30 000€ vuosipalkalla, sitten tuhlaa kuin hullu joulukuussa, kai hän sitten saa jotain kiksejä siitä.

Vierailija
30/33 |
04.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole katsonut... on sen verran fyffeä tilillä, että ei ole kamalaa tarvetta koko aikaa partioida saldoa.

Vierailija
31/33 |
04.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole katsonut... on sen verran fyffeä tilillä, että ei ole kamalaa tarvetta koko aikaa partioida saldoa.

En minäkään tarkista tilini saldoa kuin varmaan jotain pari kertaa vuodessa. Mielestäni sillä (saldon päivystämisellä) ei kuitenkaan ole mitään tekemistä alkuperäisen kysymyksen kanssa. Kysymyshän siis kuului että paljonko tilille tuli tänään, ja kyllä tuosta on ilmoitus tullut ihan paperilla, ei niin että saldoa tarvitsisi vahtia sen tietääkseen.

Ja en kyllä itsekään muista mikä summa mahtoikaan olla tulossa, mutta paperilta sen olen aikoinaan lukenut, eli tiedon olen saanut vaikken saldoa katsokaan.

Vierailija
32/33 |
04.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään tarkista tilini saldoa kuin varmaan jotain pari kertaa vuodessa. Mielestäni sillä (saldon päivystämisellä) ei kuitenkaan ole mitään tekemistä alkuperäisen kysymyksen kanssa. Kysymyshän siis kuului että paljonko tilille tuli tänään, ja kyllä tuosta on ilmoitus tullut ihan paperilla, ei niin että saldoa tarvitsisi vahtia sen tietääkseen. Ja en kyllä itsekään muista mikä summa mahtoikaan olla tulossa, mutta paperilta sen olen aikoinaan lukenut, eli tiedon olen saanut vaikken saldoa katsokaan.

Pointti oli, että kaikille se veronpalautus ei ole tärkeydeltään megaluokan juttu.

Ja kuten joku jo sanoikin, sehän on korotonta lainaa valtiolle.

Sorry, jos tämä nyt pilaa jonkun ilon.

Vierailija
33/33 |
04.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ylimääräiseltä.

Minä rehellisesti sanoen nautin siitä että saan suuren summan rahaa ennen joulua!

Ei se tunnu missään, että palkasta menee hiukka enemmän veroja joka kuukausi verrattuna siihen, että iso bonus tipahtaa nyt!

Pidän veroprosentin tarkoituksella hieman yläkantissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kaksi