Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G:Mikä asia tällä hetkellä teke sinut iloiseksi?

Vierailija
03.12.2009 |

Tehdään tällainen anti-AV-ketju.

Eli, mikä omassa elämässäsi on tällä hetkellä ihanaa, tai mistä pienestäkin jutusta tulet iloiseksi?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
03.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

se, että saan taas aikaiseksi asioita

Vierailija
2/19 |
03.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja viimeiset 7-vuotta olen ollut todella onnellinen, siitä asti kun tapasin upean mieheni ja olemme rakentaneet ihanan, turvallisen kodin lapsillemme (rakentaneet henkisesti siis).

Olen niin onnellinen! Olen kiitollinen tästä kaikesta joka päivä, ihana olla tasapainossa kaiken kanssa ja kaikki tuntuu hyvältä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
03.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuli viimein pakkaskelit.

Vierailija
4/19 |
03.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu siltä että "se kellä onni on se onnen peittäköön", mutta annetaan nyt sitten mennä.

Olen kyllä kaiken kaikkiaan aika onnellinen nykyisessä elämässäni.

Vierailija
5/19 |
03.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska huomenna saan taas puuhata ihanan pienen tyttäreni kanssa (2kk) ja koti on siisti, ja aion ommella hänelle mekon ja käydä lenkillä. Elämä on niin mukavaa ja arkista. Ja ystäväkin tulee varmaan huomenna kylään, ja syödään piirakkaa mitä tein tänään.

Vierailija
6/19 |
03.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsen ilo kun se saa avata joulukalenterin.

Vierailija
7/19 |
03.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

uudesta upeasta työstä! Raskaana oleva ystäväni voi hyvin ja on onnellinen ja viikonloppuna luvassa mukavaa yhdessäoloa sukulaislasten kanssa. Noista asioista olen iloinen :)

Vierailija
8/19 |
03.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska olen aika lailla ahdistunut. Tykkään koiristani, pikkupakkanen on kiva, kohta on lomaakin (joulu), öö... Lähellä on rakkaita ihmisiä. No se on tärkeintä.

Vierailija
9/19 |
03.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siististä kodista ja siitä että huomenna on pikkujoulut:)

Vierailija
10/19 |
03.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuten kahtena edellisenä iltana. Nyt kun alkaa itse tervehtymään, niin jaksaa nauraa sarkastisesti sillekin, että 3-vuotias yrjösi jo toisen kerran tällä viikolla meidän sänkyyn. Alkaa pesulan tädit tulla tutuiksi. :-)

Ja moni sanoo, että vatsatauti on niin inhottava tauti, mutta kyllä minä oon sitä mieltä, että se on lähinnä kallis tauti. Pienten lasten kanssa tulee aina noita pesulalaskuja, kun ne onnistuu aina oksentamaan sängyt ja sohvat ja matot. Mullakin oli matot käärittynä pois, niin eikös se tonne sänkyyn sit mennyt vetämään, vaikka oli ollut jo koko päivän oksentamatta!

Joo mutta siis minä alan parantumaan, ja minähän just lupasin teille olla siitä iloinen!

Vierailija
11/19 |
03.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysin kaupasta ihanaa saippuaa ja huulivoidetta, niistäkin iloitsen vaikka pienempiä asioita tuon opiskelun rinnalla ovatkin

Vierailija
12/19 |
03.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkä vakaa avioliitto, ihana lapsi, hyvä vakityö ja kivat työkaverit. Ja tieto siitä, että olen välttynyt todella ikäviltä, raskailta asioilta, jotka olivat hetken aikaa uhkaamassa elämääni.

Vierailija
13/19 |
03.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

takaisin, tänään en olis malttanut töistä lähteä.

Vierailija
14/19 |
03.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

työpaikka, tuleva matka karibialle, 35 vuotiaana paras kunto ikinä, hyvät ystävät. ei oikeastaan mene mikään asia huonosti.

Vierailija
15/19 |
03.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka täällä kirjoittelee, minulla kun ei paljoa ole ystäviä, ootte kuin perhettä. :D

Vierailija
16/19 |
04.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulin myös iloiseksi, kun paketoin joulupuukeräykseen kahdelle lapselle paketit odottamaan joulua, ajatus siitä, miten lapset lahjoista ilahtuvat sai lämpimälle mielelle.

Vierailija
17/19 |
04.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei tarvitse maksaa enää vuokraa tänä vuonna, kun on kertyny plussaa sinne ja veronpalautuksistakin jäi jotain tilille.. Saan sittenkin edes kohtuullisen joulun ja ihan kivat lahjat lapsille =)

Vierailija
18/19 |
04.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta nyt tekee erityisen iloiseksi lähestyvä joulu ja joululoma. On ollut kauhean kiireinen syksy ja kohta on aikaa rauhoittua pariksi viikoksi oman perheen kesken.

Niin ja iloiseksi tekee myös viikonlopun miniloma miehen kanssa :).

Vierailija
19/19 |
05.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

On melko raskasta olla alkoholistin avomies. Olen kyllä onnellinen lapsistamme.