Ostakaa naiset perheellenne robotti-imuri !!
Tuosta aiemmasta imurointiketjusta tuli mieleen. Minä siis painan play kun lähden kärryttelemään vauvaa unille tai vaikka hakemaan eskarilaista. Tai sitten, kun vauva nukkuu ja laittelen vaikka pyykkejä. Helpottaa paljon elämääni, imuroin sillä alakerran lähes joka päivä. Ei maksa kuin noin 400 euroa.
Jos miehet hoitaisivat siivuoksen, joka perheessä olisi jo tällainen.
Kommentit (35)
ostettiin Stokkalta Hulluilta päiviltä. On ollut hyvä. Googleta robotti-imuri, esim. robokeskuksen sivuilla on hintoja ja malleja. Pitää mielestäni lähes yhtä kovaa ääntä kuin tavallinen imuri. Suosittelen käyttämään etenkin silloin, kun on itse poissa kotoa. Etukäteen kannattaa ottaa mitat selville ja varmistaa, että tosiaan mahtuu sinne tärkeimpiin paikkoihin menemään itsestään.
ap
Mies meinasi, että maksaa varmaan ainakin 1500 euroa... Mutta jos on noin halpa, niin kyllä tulee meille joululahjaksi tuollainen. Mistä niitä saa ostaa? Onko jotain vinkkejä merkeistä? Pitääkö yhtä kovaa melua kuin tavallinen imuri?
edes nykyinen mieheni ei sitä tiedä.
Äitini tietää muuttei puhua asiasta, koska se oli sen verran iso virhe ja liittokin kesti vain 8 kuukautta. Onneksi ketään ei kiinnosta penkoa asiaa.
edes nykyinen mieheni ei sitä tiedä. Äitini tietää muuttei puhua asiasta, koska se oli sen verran iso virhe ja liittokin kesti vain 8 kuukautta. Onneksi ketään ei kiinnosta penkoa asiaa.
naapurilla on joku robotti-imuri ja kertoi, että pitää kuitenkin käydä ne nurkat je reunat ja lipastojen alusten läpi uudelleen
jo jonkin aikaa, kun minäkin menin nyt taas töihin.
asiassa mies (joka pääsääntöisesti hoitaa imuroinnin) ehdotti tuollaisen hankintaa. Minä vähän harasin vastaan...
Jossain malleissa piti ainakin vielä kymmenen vuotta sitten vedellä jotkut magneettinauhat jalkalistoille, ettei imuri jäänyt esim. poukkoilemaan kahden seinän väliä. Tarvitaanko tuollaisia enää?
Miten tuo imuri toimii? Miten se tietää, mihin se menee? Mistä se tietää, mikä osa on jo imuroitu? Mistä se tietää, koska imurointi on valmis, vai rullaileeko se pitkin asuntoa, kunnes joku sen sammuttaa? Toimiiko se akuilla, vai mistä se saa virran?
T. utelias, potentiaalinen robotti-imurin hankkija
Sitten kun sinulla on kaksi-kolme leikki-ikäistä kotona, palaahan sitten uudelleen ja kerro, onko trilobiitti kiva vimpain ;-)
No juu, olen itsekin haaveillut ostavani sellaisen sitten, kun lattia ei enää lainehdi lasten sinne tänne tipauttamia leluja, papereita, vaatteita, kirjoja, lehtiä, pelejä... Joka ilta lattia raivataan, mutta silti joka paikassa on ihan hurjasti säilytyslaatikoita ja kasseja. JA paksut matot, joiden reunan yli robotti-imuri ei pääse.
olen ehdottoman tyytyväinen kun 3 vesseliä pistää kodin sekaiseksi parissa minuutissa. En jaksa tehdä isoa viikkosiivousta kun illat menee jo siivotessa ja järjestellessä ja päivät töissä.
lattiat yleensä raivata ennen normaalia imuroimistakin. Ap:llä muuten oli ekansta viestistä päätellen myös (ainakin) eskari-ikäinen lapsi.
Sitten kun sinulla on kaksi-kolme leikki-ikäistä kotona, palaahan sitten uudelleen ja kerro, onko trilobiitti kiva vimpain ;-)
No juu, olen itsekin haaveillut ostavani sellaisen sitten, kun lattia ei enää lainehdi lasten sinne tänne tipauttamia leluja, papereita, vaatteita, kirjoja, lehtiä, pelejä... Joka ilta lattia raivataan, mutta silti joka paikassa on ihan hurjasti säilytyslaatikoita ja kasseja. JA paksut matot, joiden reunan yli robotti-imuri ei pääse.
lattiat yleensä raivata ennen normaalia imuroimistakin. Ap:llä muuten oli ekansta viestistä päätellen myös (ainakin) eskari-ikäinen lapsi.
Sitten kun sinulla on kaksi-kolme leikki-ikäistä kotona, palaahan sitten uudelleen ja kerro, onko trilobiitti kiva vimpain ;-) No juu, olen itsekin haaveillut ostavani sellaisen sitten, kun lattia ei enää lainehdi lasten sinne tänne tipauttamia leluja, papereita, vaatteita, kirjoja, lehtiä, pelejä... Joka ilta lattia raivataan, mutta silti joka paikassa on ihan hurjasti säilytyslaatikoita ja kasseja. JA paksut matot, joiden reunan yli robotti-imuri ei pääse.
Tai irtotavarat kyllä, mutta muita nostelen ylös ja siivoan alta sitä mukaa kun imuroin. Siis samalla vaivalla myös imuroin kuin jos nostelisin kaikki säilytyslaatikot ja laukut ylös ja hetken kuluttua taas alas.
palkkaamalla siivoojan. väitän että on paljon tehokkaampi kuin mikään imuri.
Ihanaa tulla kotiin kun on pölyt pyyhitty, vessat pesty, petivaatteet tuuletettu ja liinavaatteet vaihdettu, lattiat imuroitu ja pesty ja matot käytetty ulkona.
mutta meillä onkin minun lisäksi imurointitaitoinen mies ja lapset nukahtavat päikkäreille, vaikka imuroisi (kesken päikkäreiden jos aloittaa imuroinnin, niin voivat herätä). Ja musta se on niitä harvoja kotitöitä, jotka onnistuu 1,5v:n kanssa.
Mä tarvin robotin, joka ripustaa märän pyykin narulle juuri niin kuin mä sen sinne haluan.
Ehkä naapurillasi joku toinen merkki? Tätä ei ole kovin kauaa tuotu Suomeen.
ap
naapurilla on joku robotti-imuri ja kertoi, että pitää kuitenkin käydä ne nurkat je reunat ja lipastojen alusten läpi uudelleen