Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

vaihto Istanbulissa 10-12 tuntia 1,5 vkon päästä

Vierailija
02.12.2009 |

elikkäs lennän Istanbuliin 1,5 viikon päästä illalla. jatkolento on vasta seuraavana aamuna tosi aikaisin. ja sama takas tullessa. en ole ottanut majotusta Istanbulissa muutamax tuntia vaan ajattelin oleilla kentällä.. onx kukaan tehnyt samoin? kuis meni?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
02.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istanbulissa parin viikon päästä, mutta ei kyllä ole vaihtoaikaa kuin 5 tuntia. Ei haluttu olla pitkää aikaa kentällä, kun ne odottelut on aina hankalia.

Vierailija
2/8 |
02.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta yöllähän lentokentät on pääsääntöisesti kiinni. Siis toki siellä voi olla ihan hyvin, mutta kaikki kaupat kiinni, ehkä joku kahvila on auki. Voisit tietenkin piipahtaa Istanbulissa. Lentokentältä pääsee ehkä jossain 20 minuutissa keskustaan. Yöllä ei kannata jäädä vanhaan kaupunkiin vaan mennä suoraan Taksimiin, jossa on kahviloita ym. Monen aikaan saavutkaan Istanbuliin? Bussit menee ja myös metro, mutta metro taitaa mennä joskus puolen yön aikoihin kiinni. taksilla pääsee ja hinnat oli muistaakseni noin puolet Suomen taksihinnoista. Tietenkin jos olet yksin matkalla ja nainen niin ei kannata millekään sivukujille mennä.

Mutta jos jäät lentokentälle niin paljon vaan tekemistä ja lukemista mukaan. Ja jonkunlaista syömistä voisi kanssa ottaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
02.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin kai sitä missä tahansa kentällä yön viettää. Jos lapsia mukana niin en viettäis yötä millään kentällä.

Vierailija
4/8 |
02.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vastauksista :) mulla oli kanssa tarkotus eka lähteä su lennolla,että lyhyempi vaihtoaika Istanbulissa,mutta päätettiinkin sitten näin. eli lähden la lennolla 1,5 vkon päästä. Olen Istanbulissa 7 maissa illalla mennessä ja aamulla 7 lähtö Dalamaniin. takastuleessa olen vaille puoli 11 illalla Istanbulissa ja seuraavana aamuna 9 maissa lähtö helsinkiin.. kiitos vinkeistä :) kiinnostais kovastikkin tullessa lähteä piipahtamaan Istanbulissa,mutta kun matkustan yksin ja olen nainen.. ni taidan ottaa sitä tekemistä,syömistä ja lukemista mukaan :D tälläsilla odotuksilla en lapseni kanssa lähtiskään,joka vielä alle 10v. mutta kyllähän se iteksiin menee.. :D

Vierailija
5/8 |
02.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

luen mielelläni 12.12. asti :D

Vierailija
6/8 |
02.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen oottanut joskus kentällä 3 tuntia, ja sekin tuntui ihan kamalan pitkältä ajalta.

Tsemppiä odottamiseen, eiköhän se mee, jos on oikeesti jotain tekemistä. Ja peitto ja tyyny mukana ;)

Vierailija
7/8 |
02.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt kyseisessä kaupungissa, ja valitsisin kyllä koska tahansa kentällä odottelun. Siellä sentään on turvallista...

Vierailija
8/8 |
02.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jos tuo odotus olisi päiväaikaan niin kannattaisi ehdottomasti lähteä kaupungille, mutta yöllä ja naisena (ehkä vielä vaaleana) yksin en lähtisi. Kyllä se odotus menee, olen kerran ollut 12 tuntia lentokentällä kun lento oli myöhässä ja aika nopeasti se loppujen lopuksi meni, syö, juo, lukee, jos on jotain pelejä pelaa niitä, tosiaan hotellia ei kannata ottaa, maksaa tosi paljon varsinkin lentokentän lähellä olevat, joissa aina se lentokenttälisä. Varsinkin menomatkalla se odotus on helpompi kestää, kun on se matka mitä odottaa. Paluumatkalla vähän inhottavampi, mutta kyllä se menee.

Hauskaa matkaa sulle!