Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kukaan, ikinä ei laita mulle viestiä fb:ssa

Vierailija
02.12.2009 |

vaikka itse kommentoin ym kivaa. Ei IKINÄ. Eikä ole kivaa. Ja mulla kuitenkin (kai) on kavereita muutama. En vain ole kiinnostava.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
02.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitat liian arkipäiväisiä statuksia.

Laita jotain raflaavampaa tai vitsikästä, varmasti tulee kommentteja.

Mulla tulee omiin statuksiin yleensä 5-10 kommenttia, joskus jopa yli 50, ja 2-20 "tykkäystä"

Vierailija
2/4 |
02.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tsemppiä ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
02.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä joskus yllätyn siitä, että joku mun mielestä hyvä ja kommentoitava juttu ei ei saa yhtään tykkäystä eikä kommenttia, ja sitten joku älytön puoliunessa laiettu kerää 10 kommenttia. Ei voi tajuta, miksi jotkut jutut on kommentoitavia ja tykättäviä ja toiset ei.

Mulle tulee kommentteja 0-10, yleensä 2-4. Olen kyllä huomannut kavereilla saman, vaikka heillä kavereita paljon enemmän kuin minulla, niin joskus ei tule mitään ja joskus yllättäen enemmän. Mitään 20-30 kommenttia en ole nähnyt kuin parilla kaverilla pari kertaa naamakirjassa oloaikana. En tosin tykkäiskään mistään ihquu-halituksia-kommenteista, vaan parempi että kirjoittavat asiaa kun kirjoittavat. Syntyy keskustelua tai hauskoja heittoja. Mutta on toi vähän tylsää, etenkin jos moneen päivään ei tapahdu mitään, siihen tosin tarvitaan se vastavuoroisuus, että itse kommentoi muiden seiniä, ja tulee sitten ilmoituksia keskusteluista siellä. Sama kai se on missä ne kommentit on,omalla vai muiden seinillä kunhan välillä syntyy jotain kivaa tapahtumaa:)

Olen myös huomannut, että noissa on syklejä, välillä ei tapahdu mitään 2 viikkoon ja sitten tulee hulluna ilmoituksia tapahtumista sivuilla.

Vierailija
4/4 |
02.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että laitoin peräkkäisinä päivinä fiksun statuksen ja tyhmän statuksen. Fiksu status meni täysin ohi, tyhmään sain sen kymmenisen vastausta. Ja ihan fiksuja ystäviä mulla siellä on. :) FB on sellainen tyhjän hetken täyttävä sivusto, ettei monet ihmiset jaksa siellä kommentoida mitään fiksua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme yhdeksän