Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
biologia hukassa.
02.12.2009 |
voiko täyssisarukset olla veriryhmiltään O ja toinen AB???
Kommentit (2)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
toinen vanhemmista on A0 ja toinen B0.
0 on resessiivinen suhteessa A:han ja B:hen. A ja B on tasavertaisia --> AB