Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tuli törsättyä liikaa kotimyyntikutsuilla :( Onko muille käynyt näin?

Vierailija
02.12.2009 |

Siinä kun kuuntelin ja katselin niin jotenkin hullaannuin, kun vielä muutkin tuntui tilailevan kaikenlaista. Olin PartyLite-kutsuilla ja pistin tilaukseen kaksi isompaa kynttilätelinettä ja niihin sopivat pienemmät sekä tuoksukynttilöitä näihin sopivia. Laskun loppusumma oli reilu 300 euroa. Tässä vaiheessa hieman nieleskelin, mutta jotenkin se kauhistui jäi taka-alalle ja liityin iloisesti rupattelevaan seuraan.

Nyt tilauksesta on jokunen päivä (lauantaina oli kutsut) ja nyt on ruvennut todella kaduttamaan. Tyhmä minä! En ole kehdannut tuota peruakaan enkä tiedä voikokaan. Minä joka en raaski ostaa itselleni edes uusia talvikenkiä, menin ja törsäsin moisen summan kynttilöihin! :( Johan sillä olis saanut viidet kunnon talvikengät :(

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
02.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotikutsutuotteilla on 14 päivän palautusoikeus, joten voit vielä tuotteet saatuasi palauttaa ne. Tuotteen myyjän tulee tiedot palautusta koskien.

Vierailija
2/14 |
02.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

perut nyt tai sitten palautat tuotteet kun olet saanut ne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
02.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet tekee niin. Itse tulin just kutsuilta enkä tilannut mitään. Yritin oikein etsiä jotain jonka voisi antaa lahjaksi tai itselle (perus kynttilöitä kaapissa jäljellä edellisiltä kutsuiilta), mutta jos joku kiinnosti niin sit oli joku ällö tuoksu.

Laita sähköpostia myyjälle että perut tilauksen. Syytä vaikka miestä;)

Vierailija
4/14 |
02.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on vaikeampaa sitten kun tuotteet on käsissä ja enemmän vaivaa.

Vierailija
5/14 |
02.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovat niin ylihintaisia nuo kynttilät. Sinuna minä lähes itkisin kun noin paljon olisin tilannut. Kaupasta saat vastaavat härvelit, ei toki tismalleen samanlaisia, viidelläkympillä ja jää vielä kenkiinkin rahaa.

Peru nyt se kauppa heti, mua ihan harmittaa sun puolesta. Itse tilasin kohteliaisuudesta PartyLiteja reilulla kympillä ja jo se harmitti.

Vierailija
6/14 |
02.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

voit perua!

eikä tarvitse sanoa mitään syyksi, laitat vaan vaikka s-postia.

tuohon kai se kotimyyntukutsujen tulos perustuu, ihmiset huumaantuu tunnelmasta ja huomaamattaan tilaavat liikaa !

Vierailija
7/14 |
02.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella poikkeuksellista. Olen emännöinyt kolmet PartyLite-kutsut, ja mulla ei edes kutsujen yhteismyynti ole ollut noin paljoa!

Asutko Espoossa, vai missä ihmiset tilailee noin paljon? Mun kutsuilla keskitilaus on ollut aina jotain 35-50 euroa, suurin on tainnut olla 90 euron tilaus vieraalla, joka tilasi jonkun isomman koristeen.

Ei tosiaan ihmiset yleensä noin paljolla PartyLitejä tilaa... Mä taas tykkään niistä kynttilöistä, kun ne on kokonaan parafiinia, eikä kuumene ja palaa paremmin. Ehkä sit kaupassa parafiinikynttilöiden valikoima on yhtä hyvä ja halvempi, en ole kyllä nähnyt että jossain olisi. Joku tuntui tietävän?

Vierailija
8/14 |
02.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ps. hyvä myyjä!

Vierailija
9/14 |
03.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Törkeän ylihinnoiteltuja tuotteita. Osa somisteista toki hienoja ja sellaisia mitä ei kaupasta saakaan, mutta selvästi ylihinnoiteltua "tiimarikamaa" Iittalan laadukkaita lasitavaroitakin saa edullisemmin ja ovat sentään kotimaisia.

Mitä tulee PartyLiten kynttilöihin...todella laadukasta joo...tiesittekö, että parafiini on halvempaa kuin steariini. Kynttilät eivät todellakaan ole sen laadukkaampia kuin esim tavalliset havin tuikut. Tuikkivat siis palavat erittäin kitukasvuisesti...pilarit valutaaa vaikka kuinka yrittäisi "hoito-ohjeiden" mukaan niitä poltella.

Itse toimin reilun vuoden konsulttina ja onneksi tajusin lopettaa ajoissa. Kyllä sillä hommalla tienasi syksyaikaan, mutta luonto ei enää antanut periksi myydä ihmisille huonoo laatua järkyttävän kalliilla hinnalla uskotellen, että nämä ovat niin laadukkaita.

Homma perustuu konsulttienkin törkeeseen rahastukseen ja pääpiste toiminnalla on uusien hyväuskoisten konsulttien sponsoroinnilla....tottakai, sillä suuri tulonlähde yhtiölle on myös itse konsultit, joiden tarvii koko ajan hommata lisää ja lisää esittelytuotteita, kynttilöitä mitä poltella kutsuilla, esitteitä ja kuvastoja ym. kallista toiminnan ylläpitämismateriaalia. Ihan kusetusta koko homma. Varoituksen sana siis niille jotka edes aikovat aloittaa konsultin hommaa. Jos meinaa rahoiksi päästä, niin joutuu todella tekeen hommia...mikä on lopullinen tuntipalkka....

Mutta siis ap:n alkuperäiseen ongelmaan. Palautat kaikki tuotteet, mitä et pikeesti enää haluakaan. Jos kutsut ovat olleet lauantaina, niin tilaus on varmaankin jo laitettu eteenpäin, mutta kun saat tuotteet, otat konsulttiin yhteyttä ja sanot, että haluat perua kaupat. Tässä vaiheessa kun sen tekee, niin se ei enää vaikuta emännänhyvitykseen eikä konsultin provikoihin....eli ei hätää siinä suhteessa. Ja sitä palautusta ei todellakaan tarvitse häpeillä =) Saat rahasi tilillesi yhtiön kautta takaisin. Ja voit ostaa jotain hyödyllisempää ja laadukkaampaa....

Vierailija
10/14 |
03.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kauhea summa kynttilöihin!

Vierailija
11/14 |
03.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kauhea summa kynttilöihin!

Kauhistelin kun yks työtön mamma oli tilannut 15 euron kynttilöitä ja jotain muuta rompetta 180 euron edestä. Kakaroille tuskin oli ruokaa ja mies joutui olemaan ulkopaikkakunnalla töissä kun kotipaikkakunnalla ei ollut töitä.

Mamma pisti rahaa kynttilöihin. Voi jeesus. Sitten jouluna itki kun ei ole lapsille ruokarahaa. Panin 50 euroa heille kirjeessä, että saavat edes jotain jouluruokaa.

Mutta kaiken huippu minusta oli, että tää mamma kaikesta huolimatta katteli nokan vartta alas kun minulla ei ole kirjahyllyssä "näin laadukkaita kynttilöitä ja koristeita".

Juu ei ole, mutta meillä olikin varaa ostaa 2500 euron kirjahylly ja tavallisia havin kynttilöitä. Tällä eukolla oli sotkan 150 euron hyllyssä kalliimmat kynttilät kuin itse hylly ja oli niin ylpeää ja leveetä, vaikka oli aivan persaukinen.

Sanokaa mulle, mikä saa ihmiset hulluiksi tuollaisen krääsän takia.

Vierailija
12/14 |
03.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Partylitesta ihan hulluna. Aina kun saan sen kuvaston käteen, tiedän, että lähes sata euroa tuhlaantuu helposti :)

Koriste-esineet ovat olleet laadukkaita ja kestäviä (yhdenkin lasisen pudotin lattialle eikä särkynyt) ja tuikkivista löytyy aivan ihania tuoksuja.

Kyllä sitä hullumpiinkin asioihin ihmiset tuhlaavat rahojaan (joillain taitaa baarireissullakin mennä sata euroa, ainakin taksin kera), näillä saa sentään tunnelmaa ja kauneutta kotiin.

P.S. EN ole konsultti, jos joku niin epäilee, vain tyytyväinen asiakas :)

Vierailija
13/14 |
03.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

palautusoikeus, joten tottakai voit palauttaa tilauksesi, tai osan siitä, ihan miten haluat.

Olen myös tilannut monta kertaa PartyLiten tuotteita. Tiedän, ne ovat kalliita, mutta pidän niistä silti. Kynttilät ovat olleet parempia kuin kaupan kynttilät, tuikut palavat kunnolla eikä pilarikynttilät minulla ole koskaan valuttaneet. Olen myös ostanut käsi- ja jalkavoiteita, kuorintavoiteita ja muita "ei-kynttilöitä" ja ollut poikkeuksetta tyytyväinen.

Jos joku tietää mistä kaupasta löytyy näitä parafiinituikkuja, kertokaa ihmeessä! Esim. Tampereelta joku liike?

Vierailija
14/14 |
03.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä aikaisemmin, sen vähemmän vaivaa kaikille osapuolille.