Lue keskustelun säännöt.
Otso Aukusti - mitä mieltä nimestä?
Kommentit (4)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
silee kyllä olen puolueellinen, että meidän kuopuksemme on otso. Aukusti sopii tyyliltään Otsoon jarimmaakin siihen hyvin. Hieno suomalainen nimi
meidänkin poitsun toinen nimi on Aukusti.