Mistä pinjata?
Synttäreihin on alle viikko ja lapsi haluaisi pinjatan. Netistä tilaamalla ei enää ehdi, joten saako niitä ostaa jostain liikkeestä pääkaupunkiseudulla?
Kommentit (8)
Puhalla ilmapallo halutun kokoiseksi. Sekoita vehnäjauhoja ja vettä. Sivele sanomalehteä märäksi vehnäjauhovesiseoksella ja länttää pallon päälle. Anna kuivua hyvin. Lisää kerroksia ja anna aina kuivua hyvin välillä. Kestävämmän saat jos johonkin/useampaan väliin laitat vähän maalarinteippiä/jotain muuta teippiä. Anna aina hyvin kuivua välillä. Viimeisen kerroksen voit tehdä kauniista silkkipaperista ja koristelet halutuksi. So simple!
Mietin jos ihan lähiympäristössä niin meillä on tähdenmuotoinen kerran käytetty pinjata. Olen säästänyt sen tulevia juhlia varten mutta viime juhlissakaan sitä ei käytetty.
Tähden voi hyvin teipata repeämiskohdasta ja laittaa päälle silkkipaperirimpsuja.
Eihän tuo mikään kaunistus äidin silmään ole, mutta minulla ei ole aikaa liimailla suikaleita ilmapalloon.
ap
kanssa lapsille itse ilmapallon päälle sanomalehdestä ja liimasta pinjatan..eli lehtiä ja liimavesiseosta..tuosta vehnäjauhosta en ollut kuullut=)Tytölle väsäsin littlest pet shop kalan ja pojalle cars teemalla=)
En oo kyllä Suomessa niiden parissa ollut, mutta kirjoittaisin silti piñata. Jos tätä käyttää hakusanana, niin löytyykin varmaan helpommin. Eihän cappuccinokaan ole kaputsiino.
Sillä on nettikauppa myös, liike sijaitsee Vantaalla?