Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka pieni voi nukkua kerrossängyssä, jossa pudotusta n. metri?

02.12.2009 |

Mietin vain, kun haluaisin ostaa kerrossängyn, vaikka lapseni onkin vielä aika nuori. Onko kokemuksia?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
02.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta vaikka yöt menisi hyvin, niin mietin sitten niitä päiväaikaisia leikkejä. Pikkuveli on kuitenkin vielä pieni, ja tottahan sekin sitten kiipeilee päivällä. Entäs sitten yöllä, jos herää, ja unentokkurassa lähtee sängystä?? Mitähän mä nyt tekisin?

Vierailija
2/4 |
02.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

josta pudotusta n metri. Osaa tulla yölläkin pimeässä raput alas ihan ok, ei ole kertaakaan tullut laidan yli. Kuopus 1v8kk (asuu samassa huoneessa) osaa kiivetä sänkyyn mutta ei tulla alas. Ymmärtää kuitenkin itse alkaa huhuilemaan apua jos menee sänkyyn leikkimään eikä edes yritä itse tulla alas.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
02.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä tuo kuopus on juuri tuon 1v. 8kk. Pelkään vain, että sielä seisoessaa tipahtaa tms. Mutta pitää yrittää opettaa, ettei siellä seistä siellä sängyssä.

Vierailija
4/4 |
02.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienempi tietää kyllä ettei oikein saisi sinne yläsänkyyn mennä. Isompi tykkää kun on oma paikka jossa voi touhuta välillä ilman että pienempi tulee mukaan sähläämään, esim menee sinne tekemään palapelejä. tuossa on sekin kiva että sängyn alle jää kiva "maja". Laidat on melko korkeat meidän sängyssä niin ettei sieltä yli ainakaan vahingossa putoa, nukkuessa siis.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän yksi