Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä voisi saada univelkaisena lisää virtaa, että jaksaisi?

Vierailija
02.12.2009 |

Tällä hetkellä on sellainen tilanne, että univelkojen nukkuminen pois ei onnistu.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
02.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos alat käyttää piristäviä, niin joudut kohta käyttämään unilääkkeitä. Univelkaa ei vaan kannata hankkia - on pakko löytää aikaa nukkua. Ja jos ei uni tule, on parasta muuttaa elämäntapoja niin radikaalisti, että uni tulee. (tai alkaa lääkitykselle)

Jos et tee muutosta itse, niin kehosi kyllä pysäyttää sinut. MInut pysäytti kahden kuukauden sairaslomalle ja melkein vuoden toipumiseen...

Vierailija
2/6 |
02.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kofeiinitableteilla ja energiajuomilla plus kahvilla tää kolmen alle 5vuotiaan yh-äiskä porskuttaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
02.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin nuo ei auta mitään, jos univelka on liian iso.

Vierailija
4/6 |
02.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki kirkasvalolamppu, jota käytät puolisen tuntia aamuisin - esim. herätyskelloinakin näitä on, jolloin saat sen puoli tuntia jo ennen kuin olet herännyt.

Juo kahvia.

Nuku aina kun voit. Minä tein valvottavan vauvan kanssa kerran niin, että pumppasin maitoa etukäteen, jätin vauvan miehelle tuttipullojen kanssa ja menin ystävän luokse nukkumaan yöksi.

Vierailija
5/6 |
02.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja lepäät aina, kun vauva nukkuu, vaikket unta saisikaan.

Vierailija
6/6 |
02.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla auttoi ja auttaa tanssiminen. Jos lapsi nukkuu, käytä langattomia kuulokkeita, muuten voi pienikin jammailla. Tanssi ja hypi oikein kunnon menopopin tahdissa kunnes sulla on hiki, ja laula mukana. Virkistää kummasti!

Ulkoilu auttaa myös. Loppupeleissä tietenkään mikään muu ei auta kuin nukkuminen, ja lopulta mä ainakin vaan nukuin vaikka vauva ois parkunut vieressä, en yksinkertaisesti herännyt siihen. No, siinä kävi kyllä sitten niin, että kun vauva ei saanutkaan yöllä palveluja kuten ennen, niin yöt rauhoittui. Oli niin tottunut siihen että juoksen taputtelemaan häntä jokaisesta inahduksesta, että hänelle heräily oli lähinnä tapa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi neljä