Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

taaperoiden vanhemmat!

Vierailija
02.12.2009 |

Olen 1-v pojan äiti ja haluaisin kuulla pienten lasten vanhempien kokemuksia tuosta H1N1-influenssasta. Kuinka pahana tauti on iskenyt ja onko selvitty kotihoidolla? Oliko rokotettu vai ei?Tuntuu että enempi on kirjoitettu aikuisväestön sairastamisesta kuin pienten lasten ja koska olen vielä kahden vaiheilla rokotteen ottamisen kanssa olisin kiitollinen vastauksista.. OLen hoitovapaalla jonka takia myös harkitsen rokotteen tarpeellisuutta edelleen..

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
02.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän perheessä ei ketään ole rokotettu eikä rokoteta. Tod näk kaikki sairastimme sikaflunssan noin kk sitten. Varmaksi sitä ei voi sanoa, kun ei testattu ketään, mutta kolmen lääkärin mielestä oireet sopivat. Minulle ja tytölle nous parissa tunnissa korkea kuume, ihan älytön lihaskipu, nuhaa, yskää. Tauti kesti pari päivää, mutta tytölle tuli muutaman päivän jälkeen vielä korvatulehdus. Miehelle tuli pari päivää meidän jälkeen samat oireet. Kotihoidolla selvittiin.

Vierailija
2/3 |
02.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakaan lapsille.

korkea kuume nousi todella äkkiä ja yskää ja nuhaa tuli kanssa. n. viikon kesti. 1 vuotiaalla vähän kauemmin ja kovempana kuin 2 vuotiaalla.

Ihan kotihoidolla pärjättiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
02.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ketään ei ehditty rokottaa.