Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voinko estää kaveria kommentoimasta facebookissa?

Vierailija
02.12.2009 |

Eli olisi yksi kaveri, jonka voisin hyväksyä kaverikseni, jos jotenkin saisin estettyä häntä kommentoimasta mitään päivityksiäni, valokuviani tms.

En vain löydä facebookista mitään tällaista asetusta. Voin kyllä estää häntä näkemästä kyseisiä asioita (mitä en halua tehdä, saa hän puolestani katsoa ja lukea kunhan ei kommentoi), mutten löydä nappulaa millä estää yhtä henkilöä kommentoimasta mitään.

Tietääkö joku?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
02.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rupes kiinnostaa kovasti??

Vierailija
2/14 |
02.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseessä siis vanha poikaystävä, joka oikeasti välittää ja on huolissaan ja haluaisin että näkisi että minulla on kaikki hyvin, mutta en halua varsinaisesti kommunikoida hänen kanssaan enkä missään tapauksessa halua yhtään hänen kommenttiaan seinilleni.

Hän on yrittänyt päästä ystäväkseni facebookissa ja lähettää sähköpostia jo parin vuoden ajan ja tähän asti en ole vastannut mitään mihinkään. Nyt ajattelin, että voisin antaa hänen nähdä sivuni, mutta en edelleenkään halua mitään kommentteja, enkä kommunikoida hänen kanssaan, koska siitä ei tule loppua.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
02.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai haluaisitko vain näpäyttää, että katso kuinka hyvin minulla menee?

Vierailija
4/14 |
02.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

lopullisesti menemään? Mä en suoraan sanottuna ymmärrä näitä exissä roikkujia jotka ovat "kavereita" mutta (kuten sinunkin tekstisi osoittaa) varsin läheisriippuvaisella tavalla.

Vierailija
5/14 |
02.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut silloin ei varmaan kuvia edes näe? seinälle kirjottamisesta en kyl tiiä, varmaan rajatussa profiilissaki pystyy

en kyl ymmärrä mikset lähteä vaikka spostia että "hyvin menee tms ja että et syystä xx halua olla yhteydessä jätätkö mut rauhaan.." tms ja ole hyväksymättä fb kaveriksi

Vierailija
6/14 |
02.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhteestamme on aikaa 18 vuotta, olen ollut 14 vuotta naimisissa nykyisen mieheni kanssa ja olemme onnellisia. Tuo exkin on ollut yhdessä nykyisen vaimonsa kanssa toistakymentä vuotta. Vanha suola ei janota millään tapaa ainakaan minua.

Tunsimme kuitenkin aikanaan toisemme lapsuudesta lähtien ja välitimme oikeasti toisistamme, emme vain sopineet yhteen romanttisessa mielessä. Välitämme varmaan vieläkin toisistamme, mutta mitään romanttista siinä ei ole ainakaan minun puoleltani, vaan ainoastaan pitkä yhteinen historia silloin aikanaan.

Tuo ex on nyt ihan oikeasti huolissaan minusta ja siitä miten minulla menee ja käy vähän sääliksi, kun hän ei oikeasti tiedä ollenkan miten voin. Periaatteessa hänellä on ihan syykin olla huolissaan, koska olin jossain vaiheessa vakavasti sairas ja hän ei yhtään tiedä, mikä tilanne on. Jossain vaiheessa (10v sitten tms.) yritin olla yhteydessä "kaverina", mutta ex ei oikein ymmärtänyt silloin rajojani, joten lopetin yhteydenpidon kokonaan. Nyt mietin, että voisin avata elämääni juuri sen verran, että hän näkisi että minulla on asiat ok, mutta samalla tekisin hyvin selväksi, etten edelleenkään halua mitään sen läheisempää suhdetta tai olla yhteyksissä.

ap

Vierailija
7/14 |
02.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä tietoja kaveri näkee, siis näkeekö esim. statuspäivitykset, kuvat tai muuta informaatiota. Kommentointimahdollisuuden rajausta en kuitenkaan löytänyt, eli kaikkea minkä näkee pystyy myös kommentoimaan ilmeisesti.

ap

Vierailija
8/14 |
02.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

heippa, toivottavasti voit hyvin, minulla menee kivasti mutta ymmärräthän etten välitä olla enää yhteydessä, menneet on menneitä. Ja jättää sitten siihen.

Vierailija
9/14 |
02.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin mikset laittaisi viestiä? Kerrot että voit hyvin ja kaikki on mallilllaan, mutta et oikeastaan kaipaa enää vanhoja ystäviä. Totta kai se kaveri on huolissaan, jos ei kuule sinusta mitään vaikka yrittää nätisti kysellä kuulumisia.

Toinen vaihtoehto on ottaa se kaveriksi ja poistaa sitten parin viikon kuluttua, mutta se on musta kyllä aika tylyä...

Vierailija
10/14 |
02.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sanot että poistit profiilisi.

Vierailija
11/14 |
02.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täyttää kaikki merkit.

Vierailija
12/14 |
02.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kaikki ok, mutta ei huvita olla yhteydessä koska kyseessä on kuitenkin ex. Luulisi ymmärtävän. Jos laitat postia fb:in kautta niin hän samalla näkee profiiliasi jonkin verran.. ;-) Muuten en näe mitään järkevää syytä miksi "avaisit hänelle elämämääsi" mutta noin yksipuolisesti ja ilman muuta syytä kuin esittely itsestäsi.

Vierailija
13/14 |
02.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tämä juttu on kohta kahdenkymmenen vuoden takainen, eikä teillä ole mitään kommunikaatiota, etkä sä sellaista halua, miksi edes pohdit asiaa? Joko pidät yhteyttä tai sitten et. Jos ainoa syy fb-kaveruuteen on tosiaan tuo, että haluat miehen lopettavan huolehtimisen, niin kirjoitat sille viestin, jossa sanot, että kaikki on ok ja kuuluu hyvää, kiitos huolenpidosta ja that's it.

Vierailija
14/14 |
02.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ko. exälle jos olet ollut noin kauan jo uuden miehen kanssa naimisissa? Miksi koet että sinun kuuluu sallia exälle päivittäinen mahdollisuus tarkkailla että olet kunnossa??? Sulla on aviomies, oma elämä, haloo!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän yhdeksän